تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۹
کد خبر: ۹۳۶۰۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیرکل آموزش فنی‌وحرفه‌ای خوزستان خبر داد:
آغاز ثبت‌نام دومین دوره آزمون ادواری سنجش مهارت در خوزستان
خوزنیوز: مدیرکل آموزش فنی‌وحرفه‌ای خوزستان از آغاز ثبت‌نام دومین دوره آزمون ادواری سنجش مهارت در استان در سال جاری خبر داد.

به گزارش خوزنیوز؛ رحمان قلاوند امروز اظهار کرد: ثبت نام دومین دوره آزمون ادواری سنجش مهارت از ساعت هشت صبح روز شنبه سیزدهم تیرماه جاری آغاز و تا ساعت 24 روز سه شنبه 23 تیرماه امسال ادامه دارد.

وی افزود: دومین دوره آزمون ادواری سنجش مهارت در شانزدهم مردادماه امسال برگزار می‌شود.

مدیرکل آموزش فنی‌وحرفه‌ای خوزستان در خصوص نحوه ثبت نام متقاضیان برای شرکت در دومین دوره آزمون ادواری سنجش مهارت در سال جاری گفت: داوطلبان با مراجعه به سایت http://advari.irantvto.ir پس از خرید کارت اعتباری می‌توانند در حرفه مورد نظر خود ثبت نام کنند.

قلاوند در تشریح مراحل اجرای آزمون‌های سنجش مهارت تصریح کرد: آزمون هر حرفه شامل دو مرحله کتبی و عملی است و متقاضیان بر اساس حرفه انتخابی در زمان ثبت نام، در آزمون‌های کتبی شرکت می‌کنند.

وی یادآور شد: در صورت قبولی فرد در آزمون کتبی و کسب حداقل نمره 50 از 100 مجاز خواهد بود در آزمون‌های عملی نیز شرکت کند.

مدیرکل آموزش فنی‌وحرفه‌ای خوزستان گفت: داوطلبان شرکت در این آزمون‌ها می‌توانند از دوازدهم تا چهاردهم مردادماه امسال با مراجعه به سامانه یاد شده و درج شناسه پرداخت و شماره پرونده، و یا با درج مشخصات فردی، کارت ورود به جلسه خود را دریافت کند.

قلاوند بیان کرد: داوطلبان پس از شرکت در آزمون کتبی و کسب نمره قبولی بر اساس برنامه زمان‌بندی اعلام شده از سوی اداره سنجش استان برای شرکت در آزمون عملی باید به حوزه‌های تعیین شده مراجعه کنند.
:
:
:
آخرین اخبار