تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۶
کد خبر: ۹۳۶۶۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
کلیه تحریم‌ها باید یکجا لغو شوند
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: تیم مذاکره‌کننده باید به رعایت خطوط قرمز در مذاکرات توجه ویژه‌ای داشته باشد چرا که به هیچ وجه نباید از این خطوط رد شویم.

کلیه تحریم‌ها باید یکجا لغو شوند

  اسماعیل کوثری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی به ضرورت حفظ خطوط قرمز از سوی تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای اشاره کرد و گفت: تیم مذاکره‌کننده باید به رعایت خطوط قرمز در مذاکرات توجه ویژه‌ای داشته باشد چرا که به هیچ وجه نباید از این خطوط رد شویم.

وی با بیان اینکه طرف مقابل در طرح‌ها و پیشنهادات خود منافع خود را در نظر می‌گیرد، خاطرنشان کرد: همانگونه که طرف مقابل در مذاکرات هسته‌ای به منافع خود می‌اندیشد ما نیز باید منافع خود را در نظر بگیریم و آن هم رعایت خطوط قرمز است که باید توجه ویژه‌ای به آن داشته باشیم.

این نماینده مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لغو یکجای همه تحریم‌ها خاطرنشان کرد: اینکه طرف مقابل بخواهد لغو تحریم‌ها را به طور مرحله‌ای اجرا کند به هیچ وجه مورد پذیرش نیست و تیم مذاکره‌کننده باید به آن توجه داشته باشند.

کوثری با بیان اینکه آمریکایی‌ها بیشتر از ما به امضای این توافق نیازمند هستند، بیان داشت: ما باید به این امر توجه کنیم که در امضای توافقنامه خطوط قرمز خود را که بر آن تاکید شده است رعایت کنیم و باید بدانیم که آنها بیشتر از ما به این توافق نیازمند هستند.
مرجع / اقتصادآنلاین
:
:
:
آخرین اخبار