تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۵
کد خبر: ۹۳۶۷۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
شکوری:حاضرم مجانی برای پرسپولیس بازی کنم
ابراهیم شکوری مدعی است در صورتی که پرسپولیس به او پیشنهاد همکاری دهد حاضر است به صورت مجانی برای این تیم بازی کند و به آن افتخار می کند.

ابراهیم شکوری، مدافع چپ سابق پرسپولیس امیدوار است که بتواند دوباره پیراهن پرسپولیس را بر تن کند. او که از سایپا به پرسپولیس آمد و موفق شد به همراه این تیم عنوان قهرمانی را نیز کسب کند این روزها به همراه نارنجی پوشان تمرین می کند و احتمالا قراردادش را با شاگردان مجید جلالی تمدید خواهد کرد.

او در رابطه با قراردادش با سایپا گفت: در حال حاضر با سایپا قرارداد دارم و البته قراردادم برای فصل بعد مالی است و با توجه به اینکه سر نخواستن ما دعواست همین جا خواهیم ماند! اما بدون شوخی باید بگویم من فوتبالم را مدیون سایپا هستم و امیدوارم در این فصل با توجه به برنامه ریزی صورت گرفته و یارگیری در نقل و انتقالات قهرمانی را جشن بگیریم.

شکوری در رابطه با پیشنهاد پرسپولیسی ها برای حضور در این تیم نیز اینطور توضیح می دهد: نیم فصل گذشته برای حضور در این تیم درخواست رسمی به سایپا زدند اما با توجه به اینکه قرارداد داشتم و سایپا نیز به من نیاز داشت همین جا ماندم. در این فصل هم پیغام و پسغام داده اند اما فعلا که خبری نیست و من در خدمت سایپا هستم و در تمرینات این تیم شرکت می کنم.

مدافع چپ سابق پرسپولیسی ها در ادامه ادعای جالبی می کند: من از پرسپولیس طلب دارم اما هیچ وقت درباره آن حرف نزدم. به هرحال همه ما را پرسپولیسی می شناسند و از بچگی به این تیم علاقه داشتم و خوشحالم که افتخار پوشیدن پیراهن آن برایم فراهم شد. در حال حاضر هم اگر مرا بخواهند حاضرم مجانی با این تیم قراداد ببندم. هیچ وقت گذشته ام را فراموش نمی کنم و برای سایپا هم برای اینکه بستر پیشرفت را برایم فراهم کرد ارزش زیادی قائلم و همیشه سعی کردم بهترین عملکردم را داشته باشم.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه یک بار افتخار پوشیدن پیراهن پرسپولیس را داشته ام الان قدرش را بیشتر می دانم و آرزوی هر بازیکنی است که پیراهن تیم های پرسپولیس را بر تن کند. باز هم می گویم الان بازیکن سایپا هستم و تمام توانم را همچون گذشته برای این تیم خواهم گذاشت و به تیمی که مرا به فوتبال معرفی کرد نیز افتخار می کنم و اکنون نیز که با سایپا هستم تمام انگیزه ام این است که در فصل آینده عنوان خوبی در لیگ به دست بیاوریم و برای دومین قهرمانی ام در لیگ تلاش می کنم.

شکوری در پاسخ به این سوال که با توجه به سن و سالش شانس کمی برای حضور در پرسپولیس دارد نیز اینطور واکنش نشان داد: در ابتدا باید بگویم که سن اصلا معیاری برای عملکرد یک بازیکن نیست و در فصل گذشته هم عملکرد بازیکنان باتجربه با توجه به آمار خیلی بهتر بود. این نه تنها در ایران بلکه در فوتبال اروپا هم سن و سال معیار قرار نمی گیرد. در ضمن بازیکنانی که اکنون باشگاه پرسپولیس با آنها وارد مذاکره شده سن و سال کمی ندارند و از من باتجربه تر هستند.

وی در پایان گفت: من برای هواداران پرسپولیس آرزوی روزهای شاد را دارم و امیدوارم تصمیم مدیریت و کادرفنی پرسپولیس به گونه ای باشد که در فصل آینده این تیم و خصوصا هوادارانش دغدغه نداشته باشند.
:
:
:
آخرین اخبار