تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۴ - ۰۷:۲۸
کد خبر: ۹۳۷۱۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مرتضی زاده:
تیم بسکتبال بانوان نفت آبادان به لیگ برتر راه یافت
سرمربی تیم بسکتبال بانوان شرکت پالایش نفت آبادان گفت: این تیم با کسب ۱۰ امتیاز قاطعانه وارد لیگ برتر شد.

زهرا مرتضی زاده اظهار کرد: امسال حدود سال پنجم است که در سطح کشوری فعالیت می‌کنیم و از دسته دوم کشور فعالیت خود را آغاز کردیم؛ حضور یک تیم خوزستانی در بسکتبال حرفه‌ای کشور و کسب اعتبار برای این رشته ورزشی در استان از اهدافمان بود.

وی افزود: پیش از این متأسفانه تیمی از بسکتبال بانوان خوزستان در سطح کشوری وجود نداشت که حرفی برای گفتن داشته باشد. با توجه به وجود استعدادهای بالای بانوان آبادانی در ورزش بسکتبال برای ما مهم بود که یک تیم آبادانی در سطح کشوری فعالیت کند.

سرمربی تیم بسکتبال بانوان شرکت پالایش نفت آبادان عنوان کرد: بیشترین تفریح بانوان آبادانی در حال حاضر شاید ورزش باشد به همین دلیل سعی را بر این گذاشتم تا به صورتی برنامه‌ریزی کنم تا بانوان آبادانی پس از آغاز فعالیت‌های ورزشی خود به آینده خوبی در این رشته برسند.

مرتضی زاده ادامه داد: با توجه به موضوع مالی و وقت و زماني که بازیکنان تیم برای ورزش صرف می‌کنند، قصد داشتم از نظر انگیزه و یا سطح اجتماعی حرفی برای گفتن داشته باشند و نگاهشان به ورزش به‌عنوان یک تفریح نباشد.

وی با اشاره به حمایت‌های شرکت پالایش نفت آبادان از این تیم اضافه کرد: تاکنون این شرکت کمک‌های بسیاری به تیم بسکتبال بانوان کرده است و با تلاش‌های وصف‌نشدنی بازیکنان این تیم توانستیم به جایگاه فعلی برسیم.

سرمربی تیم بسکتبال بانوان شرکت پالایش نفت آبادان با بیان اینکه بازیکنان این تیم مسیر پیشرفت ورزشی خود را در آبادان روشن می‌بینند، توضیح داد: در حال حاضر بازیکنانمان برای حضور در تیم ملی تلاش می‌کنند.

مرتضی زاده تأکید کرد: با توجه به اینکه سال اولی است که وارد لیگ سوپر A می‌شویم و با وجود بازیکنان حرفه‌ای در این لیگ، همه تلاش خود را برای کسب جایگاه مناسب خواهیم کرد.

تیم بسکتبال بانوان شرکت پالایش نفت آبادان توانست در مسابقات سوپر لیگ B بسکتبال زنان کشور، با کسب ۱۰ امتیاز، قاطعانه عنوان قهرمانی را از آن خود کند.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار