تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۴ - ۰۷:۴۳
کد خبر: ۹۳۷۲۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
آیت‌الله موسوی جزایری:
ایران هیچوقت با هیچکس باب مذاکره را نمی‌بندد/‌مسئولیت شکست مذاکرات با آمریکاست‌
امام جمعه اهواز گفت: اگر چنانچه دولت‌های استکباری به‌ویژه امریکا از طریق زیاده خواهی وارد شوند و دنبال بهانه گرفتن باشند، مسئولیت شکست مذاکرات با خود آنهاست.

آیت‌الله سید محمدعلی موسوی جزایری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با محکوم کردن حمله انتحاری عامل داعش به مسجد امام صادق در کویت اظهار کرد: داعش مایه ننگ برای اسلام و مسلمین است اما آنها این جنایات را به نام اسلام مرتکب می‌شوند.

وی افزود: امیدواریم تمام کشورهای اسلامی دست به دست هم بدهند و با این پدیده شوم مبارزه کنند.

امام جمعه اهواز با بیان اینکه نظرات رهبر انقلاب در خصوص مذاکرات هسته‌ای روشن است گفت: ما از مذاکرات هسته‌ای استقبال می‌کنیم جمهوری اسلامی ایران اهل منطق است و هیچوقت با هیچکس باب مذاکره را نمی‌بندد.

موسوی جزایری اضافه کرد: تیم مذاکره کننده، فرزندان انقلاب و مورد تائید رهبر انقلاب هستند و رهبر انقلاب در راستای حل مشکل به نرمش قهرمانانه اشاره کرده‌اند.

وی ادامه داد: کنار آمدن به صورتی که خواسته‌های آنان و خواسته‌های جمهوری اسلامی تامین شود و از خطوط قرمز هم عبور نکنیم.

نماینده ولی فقیه در خوزستان افزود: اگر چنانچه دولت‌های استکباری به‌ویژه امریکا از طریق زیاده‌خواهی وارد شوند و دنبال بهانه گرفتن باشند، مسئولیت شکست مذاکرات با خود آنهاست.

موسوی جزایری در بخش دیگری از سخنان خود، با اشاره به اهمیت روز قدس و برگزاری آن در هفته آینده خاطرنشان کرد: همه در راهپیمایی روز قدس شرکت کنند زیرا این وظیفه عموم مردم است.

وی ادامه داد: حضرت امام راحل فرمود روز قدس روز اسلام است باید در این روز دین خود را به مظلومان جهان ادا کنیم.

امام جمعه اهواز در پایان، با اشاره به سرنگون کردن هواپیمای مسافربری ایران توسط ناوگان امریکا در سال 1360 اظهار کرد: امریکایی‌ها 298 سرنشین بی‌گناه را در یک حرکت جنایتکارانه بر بالای آسمان نیلگون خلیج فارس به شهادت رساندند.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار