تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۶
کد خبر: ۹۳۷۲۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
اختصاص 16 میلیارد ریال به توسعه شبکه آب و فاضلاب شوش
فرماندار شوش از اختصاص 16 میلیارد ریال اعتبار به توسعه و بهسازی شبکه آب و فاضلاب این شهرستان خبر داد.

رضا نجاتی گفت: این اعتبار در سفر اخیر معاون وزیر نیرو و مدیر عامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور به شوش و بازدید از تاسیسات آبرسانی و شبکه فاضلاب این شهرستان اختصاص یافت و امسال برای آبرسانی و اجرای شبکه فاضلاب در شهرستان شوش هزینه می شود.

وی با اشاره به نشست بررسی مشکلات آب و فاضلاب شهری و روستایی شهرستان شوش با حضور معاون وزیر نیرو افزود:فرسودگی شبکه آبرسانی ، لزوم تکمیل شبکه های پمپاژآب ،تکمیل شبکه آبرسانی شهرهای حر و شاوور ، کمبودهای آب و فاضلاب در طرح مسکن مهر و آب روستاهای بخش فتح المبین ، شاوور و مرکزی با 70 درصد پیشرفت فیزیکی از جمله مشکلات آب و فاضلاب در شهرستان شوش می باشد که نیازمند اعتبار برای اجراست.

نجاتی ابراز امیدواری کرد با تامین آب مورد نیاز ساکنان مناطق روستایی و شهرهای تابعه شهرستان شوش شاهد اجرای گام های بلندی در راستای حل مشکلات آب و فاضلاب شهرستان شوش در سال جاری باشیم.

وی گفت:در این جلسه تصمیم لازم در خصوص مجتمع های آبرسانی شهرستان شوش که ردیف ملی دارند و نیز تجهیز ماشین آلات مورد نیاز با کمک آب و فاضلاب روستایی استان خوزستان مورد تاکید قرار گرفت.

فرماندار شوش افزود:تسریع در اجرای شبکه آب و فاضلاب شهری و اجرای تصفیه خانه فاضلاب و نیز تکمیل طرح آبرسانی به شهر شوش در سالجاری از دیگر مصوبات این نشست بود.

وی گفت:طبق برنامه ریزی انجام شده تا پایان امسال بیش از 25 هزار نفر از جمعیت روستایی شهرستان شوش از آب آشامیدنی سالم بهره مند خواهند شد.

نجاتی افزود:طبق اعلام مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان بیش از 960 میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل شبکه آب و فاضلاب شهری شوش نیاز است.

از تعداد 21 هزار انشعاب آب در شهر شوش بیش از هفت هزار مشترک فاقد کنتور هستند.

در شهرستان شوش شش مجتمع آبرسانی روستایی وجود دارد.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار