تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۰
کد خبر: ۹۳۷۲۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
معاون شهردار اهواز:
بودجه امسال شهرداری اهواز 21 درصد افزایش داشته است
معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری اهواز با گرامیداشت 14 تیر روز شهرداری ها گفت: بودجه شهرداری اهواز در سال جاری 12 هزار و 390 میلیارد ریال است که نسبت به سال گذشته، 21 درصد افزایش دارد.

امیر آهنجان در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته اهواز در مصلای مهدیه امام خمینی (ره) اظهار کرد: هشت هزار و 990 میلیارد ریال بودجه عمرانی 73 درصد را به خود اختصاص داده است و دو هزار میلیارد ریال نیز به نگهداری شهر ،نظافت و فضای سبز اختصاص یافته است.

وی افزود: طبق بررسی ها و کارشناسی به عمل آمده در سیستم شهرداری، سرانه هر شهروند دو میلیون ریال است.

آهنجان ادامه داد: شهرداری اهواز در سال 94 با همکاری دانشگاه شهید چمران اهواز ، برنامه دوم توسعه شهرداری را در دست برنامه ریزی و اجرا دارد.

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری اهواز از دیگر برنامه ها و فعالیت های این شهرداری را مرتفع کردن مشکلات ترافیکی از شرق به غرب اهواز با تعریض پل سوم و کلنگ زنی تقاطع چند سطحی میدان شهید بندر از جمله تقاطع های بزرگ جنوب غرب کشور با بودجه 580 میلیارد ریال عنوان کرد.

وی تصریح کرد: تکمیل و احداث پنج فرهنگسرا و 11 سرای محله که تعدادی نیز کلنگ زنی شده و امید است امسال به بهره برداری برسند.

آهنجان اظهار کرد: تکمیل روگذر ولایت از بلوار نفت به روگذر شهید هاشمی از دیگر فعالیت های شهرداری اهواز در سالجاری است.

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری اهواز گفت: تقاطع غیر هم سطح چمران و 32متری کیان شهر در بلوار مدرس نیز در مرجله مطالعاتی و کارشناسی هستند.

وی گفت: در کنار مصلا نیز پل دو طبقه از بلوار آیت الله بهبهانی تا میدان پاداد در مرحله طراحی و کارشناسی است که به زودی کلنگ زنی می شود.

آهنجان به تکمیل پارکینگ طالقانی و احداث پارکینگ جدید، تجهیز و نوسازی ناوگان اتوبوسرانی، احداث و تکمیل زمین های چمن، دومین پارک بانوان در پارک شهروند و هتل پنج ستاره با مشارکت بخش خصوصی در اهوار اشاره کرد.
مرجع / ایرنا
برچسب ها: شهرداری اهواز
:
:
:
آخرین اخبار