تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۷
کد خبر: ۹۳۷۳۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیرکل آموزش فني و حرفه اي خوزستان اعلام كرد:
آغاز ثبت نام دومین دوره آزمون ادواري سنجش مهارت
خوزنیوز: ثبت نام دومین دوره آزمون ادواری سنجش مهارت از ساعت 8 صبح روز شنبه 13 تیرماه آغاز و تا ساعت 24 روز سه‌شنبه 23 تیرماه ادامه می‌يابد.

به گزارش خوزنیوز؛ رحمن قلاوند با اعلام اين خبر گفت: دومین دوره آزمون ادواری سنجش مهارت در تاریخ 16 مرداد ماه سال جاری برگزار مي‌شود.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان در خصوص نحوه ثبت نام متقاضيان در دومین آزمون ادواری سنجش مهارت در سال 1394 بيان داشت: داوطلبان با مراجعه به سایت http://advari.irantvto.ir پس از خرید كارت اعتباري می توانند در حرفه مورد نظر خود ثبت نام نمايند.

قلاوند با اشاره به مراحل اجراي آزمون هاي سنجش مهارت بیان داشت: آزمون هر حرفه شامل دو مرحله كتبي و عملي است و متقاضیان بر اساس حرفه انتخابی زمان ثبت نام خود در آزمون های کتبی شرکت خواهند نمود و در صورت قبولی و کسب حداقل نمره 50 از 100 مجاز خواهند بود در آزمون های عملی شرکت نمایند. داوطلبین شرکت در این آزمون‌ها می‌توانند از تاریخ 12 تا 14 مردادماه با مراجعه به سامانه http://advari.irantvto.ir و با درج شناسه پرداخت و شماره پرونده، و یا با درج مشخصات فردی، كارت ورود به جلسه خود را دريافت نمايند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: داوطلبان پس از شرکت در آزمون كتبي و كسب نمره قبولي براساس برنامه زمانبندي اعلام شده از سوی اداره سنجش استان براي شركت در آزمون عملي باید به حوزه هاي تعيين شده مراجعه کنند.
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۳
0
0
کاش میگفتین چه رشته هایی داره
:
:
:
آخرین اخبار