تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۷
کد خبر: ۹۳۷۴۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سرمربی تیم بسکتبال پتروشیمی بندر امام انتخاب شد
مدیرعامل باشگاه ورزشی پتروشیمی بندر امام گفت: «مهران شاهین‌طبع» سرمربی فصل گذشته تیم بسکتبال دانشگاه آزاد تهران هدایت تیم پتروشیمی بندر امام را بر عهده گرفت.

شاپور یاوری امروز اظهار کرد: پس از کسب عنوان نایب قهرمانی در لیگ ملی و مقام سوم لیگ حرفه‌ای بسکتبال در فصل گذشته و انتخاب تیم بسکتبال پتروشیمی بندر امام به عنوان نماینده بسکتبال کشور و غرب آسیا در مسابقات جام باشگاه‌های آسیا، هیئت مدیره باشگاه در راستای حضور قدرتمندانه در این رقابت‌ها و آمادگی برای آغاز رقابت‌های لیگ برتر کشور، پس از برگزاری جلسات متعدد و بررسی برنامه پیشنهادی مربیان مورد نظر، به اتفاق آرا «مهران شاهین‌طبع» را به عنوان سرمربی جدید این باشگاه انتخاب کرد.

وی افزود: «مهران شاهین‌طبع» به عنوان یکی از مربیان توانمند ملی کشور در سال گذشته توانست با تیم بسکتبال دانشگاه آزاد به عنوان سومی رقابت‎های لیگ ملی باشگاه‎های کشور و نایب قهرمانی مسابقات لیگ حرفه‌ای دست پیدا کند و امیدواریم با حضور این مربی در رأس کادر فنی در فصل پیش رو تیم پتروشیمی بندر امام بتواند از نام و جایگاه خود به شایستگی دفاع کند.

مدیرعامل باشگاه ورزشی پتروشیمی بندر امام اضافه کرد: جا دارد از زحمات «مهران حاتمی» مربی سابق این تیم که توانسته بود در سالیان گذشته دو عنوان قهرمانی را برای این باشگاه به ارمغان آورد تقدیر و تشکر کنم.

تیم بسکتبال پتروشیمی بندر امام فصل گذشته با هدایت مهران حاتمی در رقابت‏های بسکتبال لیگ ملی و حرفه‌ای کشور شرکت کرد و به عناوین نایب قهرمانی و سومی دست پیدا کرد، بیش از این نیز تیم بسکتبال پتروشیمی بندر امام توانسته بود دو بار متوالی عنوان قهرمانی را از آن خود کند.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار