تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۶
کد خبر: ۹۳۷۴۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سرپرست اداره بهزیستی دزفول خبر داد:
پرداخت 60 میلیون ریال هزینه تامین مسکن مددجویان توسط بهزیستی دزفول
سرپرست اداره بهزیستی دزفول از تامین مسکن مددجویان تحت پوشش این اداره در سال جاری خبر داد و گفت: 60 میلیون ریال از هزینه تامین مسکن را اداره بهزیستی پرداخت می‌کند و 40 میلیون ریال نیز توسط مددجویان متقاضی باید تقبل شود.

سوسن صباغ امروز با بیان اینکه تامین مسکن مددجویان، مهمترین برنامه اداره بهزیستی این شهرستان در سال جاری است، اظهار کرد: خانوارهای دارای سرپرست معلول و خانوارهای زیرپوشش امور اجتماعی چه بانوان سرپرست خانوار و چه مردان سرپرست از کار افتاده می‌توانند از این طرح بهره مند شوند.

وی در خصوص چگونگی تامین مسکن مددجویان عنوان کرد: 60 میلیون ریال از هزینه تامین مسکن را اداره بهزیستی به صورت بلاعوض پرداخت می‌کند و 40 میلیون ریال نیز توسط مددجویان متقاضی باید تقبل شود.

سرپرست اداره بهزیستی دزفول تصریح کرد: 150 میلیون ریال نیز به صورت بلاعوض توسط اداره مسکن و شهرسازی پرداخت می‌شود و باقیمانده نیز به صورت وام با اقساط بلند مدت باید توسط مددجویان پرداخت شود.

صباغ با بیان اینکه تعداد زیادی از این منازل طی سال‌های اخیر واگذار شده است، اظهار کرد: در حال حاضر پروژه ساخت 14 باب منزل در شهر دزآب پیشرفت 80 درصدی داشته و مقرر شده تا در هفته آینده از طریق اداره مسکن و شهرسازی اعتبارات مورد نیاز برای تکمیل 20 درصد باقیمانده نیز برآورد شود.

وی ادامه داد: پس از برآورد هزینه‌ها تلاش می کنیم تا از طریق بخش مشارکت‌ها اعتبار مورد نیاز برای تکمیل این 14 باب منزل را نیز تامین کنیم.

سرپرست اداره بهزیستی دزفول در ادامه تعداد خانوارهای زیر پوشش این اداره را حدود 2 هزار خانوار اعلام کرد و گفت: تعداد اعضای این 2 هزار خانوار که توسط اداره بهزیستی سامان دهی می‌شوند نیز حدود 7 هزار نفر است.

صباغ تعداد مددجویان این اداره در حوزه توانبخشی را 4 هزار و 860 معلول عنوان کرد و افزود: از این تعداد حدود 2 هزار نفر نیز مستمری می‌گیرند.

وی در پایان بیان کرد: اداره بهزیستی دزفول تامین شهریه حدود 150 دانشجوی معلول را نیز زیر پوشش حمایتی خود دارد.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار