تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۳
کد خبر: ۹۳۷۵۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نایب‌رییس فدراسیون: آماده توسعه هندبال هستیم
نایب‌رییس فدراسیون هندبال گفت: همدلی بین مجموعه هندبال کشور بوجود آمده است و ما آماده توسعه این ورزش هستیم.

حمید مدنی ابتدا در خصوص هندبال خوزستان اظهارکرد: هیات هندبال خوزستان تنها هیاتی بود كه در طول چهار سال توسط یك خانم اداره می​شد و این برای ما بسیار با ارزش بود و این، درك و فهم اجتماعی مردم این منطقه از كشور را نشان می​دهد.

وی با بیان این‌که افت و خیزهایی كه در هندبال كشور بوجود آمد، این استان را هم تحت تاثیر قرار داد، گفت: متاسفانه اكنون در لیگ برتر تیمی از خوزستان حضور ندارد و مجددا تیم​های دسته یك خوزستان باید تلاش كنند تا به لیگ برتر بازگردند تا این استان جایگاه اصلی​اش را به دست آورد.

نایب‌رییس فدراسیون هندبال ادامه داد: بازیكنان بسیار خوبی در گذشته از خوزستان به تیم‌ملی رسیدند و اكنون یكی از بهترین مهره​های ما در كمیته تیم​های ملی از همین استان است. من فكر می‌كنم با توجه به دیدگاه‌هایی كه در استان خوزستان وجود دارد، همه توسعه​خواه این استان هستند و امیدوارم كه با مدیریت این دیدگاه​ها، بتوانیم هندبال خوزستان را به مدال​های ملی و بین​المللی نزدیك كنیم.

وی افزود: من پیش​بینی می‌كنم هندبال این استان در آینده جزو پنج استان برتر كشور باشد. آینده هندبال خوزستان در گرو استفاده از روشی است كه بهبهان در توسعه این ورزش به كار برد و توانست موفق شود. دیگر شهرستان​های استان هم باید مانند بهبهان عمل كنند و اگر لازم باشد، فدراسیون هم در جهت پیشرفت آن‌ها كمك خواهد كرد.

مدنی درباره انتخاب عرفان اسماعیلاگیج، به عنوان سرمربی جدید تیم‌ملی، عنوان كرد: مسیری كه برای انتخاب سرمربی تیم‌ملی بزرگسالان كشور تعیین شد، مسیر منطقی​ای بود و همه شرایطی كه ما و همه مردم نگرانش بودیم، دیده شده است. امیدوارم انتظاری كه از مربی تیم‌ملی داریم به تدریج برآورده شود. البته ما نباید از مربی انتظار داشته باشیم كه به سرعت تیم را به یك شرایط ایده​آل برساند، چرا که بهترین مربیان دنیا هم نمی‌توانند این انتظار را برآورده کنند.

وی در پاسخ به این سوال كه طی چند ماهی كه اعضای جدید فدراسیون روی كار آمده‌اند، توانسته​اند روند رو به رشد و توسعه را در هندبال به وجود بیاورند؟ عنوان كرد: گام اول در برنامه​ریزی​های فدراسیون، ایجاد همدلی بوده است و به طور قاطع می‌گویم همدلی بین مجموعه هندبال كشور برای برگزاری همایش ملی هندبال و جلسات پس از آن، بوجود آمده است و ان​شاالله آماده گام بعدی كه گام توسعه است، هستیم.

نایب‌رییس فدراسیون هندبال در پایان گفت: با وجود این چنین انرژی​هایی كه دیدم، انتظار من از هندبال استان‌ها خیلی بیشتر است. اكنون از این شرایط راضی نیستم و باید بیشتر رشد كنیم و همچنین به آموزشگاه‌های‌مان بیشتر برسیم.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار