تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۴
کد خبر: ۹۳۷۵۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
پوركیانی: مسوولان كمپ بروجرد خلف‌وعده کردند/گلر برزیلی مدنظر دوشنبه به ایران می​آید
قائم‌مقام باشگاه استقلال خوزستان با اشاره به لغو اردوی این تیم در کمپ نساجی بروجرد، گفت: تیم فردا برای برپایی اولین اردوی خارج از استان راهی پردیس كرج می​شود
قائم‌مقام باشگاه استقلال خوزستان با اشاره به لغو اردوی این تیم در کمپ نساجی بروجرد، گفت: تیم فردا برای برپایی اولین اردوی خارج از استان راهی پردیس كرج می​شود.

علی پوركیانی اظهاركرد: تمرینات تیم بسیار منظم زیر نظر كادرفنی پیش می​رود. تیم فردا عصر نیز عازم كرج است تا از 14 تا 25 تیرماه اولین اردوی خارج از استان آن، در پردیس كرج برگزار شود.

وی درباره علت لغو اردوی این تیم در كمپ نساجی بروجرد، گفت: مسوولان آن‌جا در ابتدا به ما قول دادند ولی پس از آن خلف وعده كردند. ما بر سر قیمت به توافق رسیده بودیم ولی بعد آن‌ها از آن قیمتی كه اعلام كرده بودند، پشیمان شدند و قیمت را بالا بردند و همین باعث لغو اردوی‌مان در آن‌جا شد.

قائم‌مقام باشگاه استقلال خوزستان درباره روند جذب بازیكنان، عنوان‌كرد: موسی كولی​بالی كه از قبل با ما بوده است و همچنین مربی بدنساز و یک دفاع برزیلی كه مورد نظر ما برای جذب هستند، امروز صبح وارد تهران شدند و قرار است در تست سلامت شركت كنند و نماینده باشگاه نیز قرار است این افراد را برای انجام تست، همراهی كند و پس از تایید تست سلامت، آن‌ها وارد مراحل بعدی یعنی بستن قرارداد و حضور در تمرینات می‌شوند.

وی افزود: ما به دنبال جذب یك گلر برزیلی نیز هستیم كه او روز دوشنبه به ایران می​آید و در تست سلامت شركت می​كند و او هم پس از تایید تست، وارد مراحل دیگر روند جذب می‌شود.

پوركیانی بیان‌كرد: برای جذب دیگر بازیكنان مورد نظر نیز، آقای ویسی و روشنایی پیگیر كارها هستند و با بازیكنان وارد مذاكره می​شوند و اگر بازیكنی جذب شود، اطلاع​رسانی خواهد شد.

وی در ادامه درباره ابطال كارت پایان خدمت فیاض​بخش بازیكن جدید این تیم، گفت: او به باشگاه آمد و سرپرست تیم به او اعلام كرد كه پس از بررسی و استعلام كارت پایان خدمتت و عدم مشكل در این زمینه، با شما وارد مذاكره می‌شویم ولی پس از آن با ما تماس گرفت و گفت که كارت پایان خدمتم مشكل دارد. خیلی​ها به این‌جا می‌آیند و مذاكره می‌كنند ولی مذاكره همیشه منوط به جذب بازیكن نیست.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار