تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۷
کد خبر: ۹۳۷۷۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
چند انتصاب در حوزه هنری خوزستان
با حکم سرپرست حوزه هنری خوزستان مجید صادپاپی به عنوان سرپرست جدید حوزه هنری مرکز آبادان و مجتبی آقاکوچک‌زاده به عنوان معاون فرهنگی و هنری حوزه هنری خوزستان منصوب شدند.

علی‌رضا چرخابی با اشاره به ظرفیت‌های هنری و هنرمندان این منطقه گفت: امید است با ایجاد بستری مناسب برای انجام تعامل لازم با دستگاه‌های اجرایی و به ویژه دستگاه‌های فرهنگی و هنری مرتبط در آبادان شاهد تولید آثار فاخر و ارزشمند هنر انقلاب اسلامی باشیم.

وی با اشاره به نقش آبادان و رشادت مردمان این دیار در هشت سال دفاع مقدس افزود: دوران دفاع مقدس به عنوان سابقه درخشان و نماد ایثار و پایمردی این مردم باید به عنوان محتوای آثار به صورت جدی و پررنگ‌تر از قبل در آثار تولیدات هنرمندان بروز کند.

در این مراسم که در حوزه هنری مرکز آبادان برگزار شد ضمن تقدیر از تلاش‌های ناصر روستایی سرپرست قبلی این مرکز مجید صادپاپی به عنوان سرپرست جدید معرفی شد.

سرپرست جدید مرکز آبادان با تقدیر از اعتماد حوزه هنری برای تصدی مسؤولیت وی گفت: در این زمینه و به منظور نیل به این اهداف فرهنگی و اعتلای هر چه بیشتر آبادان در این حوزه از کلیه نخبگان و هنرمندان آبادان و خرمشهر دعوت خواهیم کرد تا با ایجاد انجمن‌های هنری در واحدهای مختلف ما را در این راه همراهی کنند.

صادپاپی ادامه داد: استفاده از پتانسیل ارگان‌ها و نهادهای فرهنگی مانند ظرفیت‌های منطقه آزاد اروند در سطح شهرستان آبادان از دیگر برنامه‌های در نظر گرفته شده به منظور اعتلای فرهنگ و هنر این شهرستان است.

همچنین با حکم سرپرست حوزه هنری خوزستان مجتبی آقاکوچک‌زاده به عنوان معاون فرهنگی و هنری خوزستان منصوب شد.

علی‌رضا چرخابی با اعلام این خبر افزود: حوزه هنری خوزستان با توجه به جایگاه هنرمندان و ظرفیت‌های هنری فراوان منطقه نیازمند مدیریت جامع و دلسوز در حوزه فرهنگی و هنری می‌باشد. لذا سعی شد تا انتخاب و انتصاب فردی که در عین حال آشنا به دغدغه‌های هنرمندان باشد بتواند با تشریک مساعی و بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود باعث هم‌افزایی برای تولید آثار ارزشمند باشد.

وی افزود: تمام تلاش و وقت‌گذاری در حوزه هنری خوزستان در راستای انجام رسالت حوزه هنری کشور و تحقق اهداف مورد نظر است. لذا با توجه به ظرفیت‌های موجود و ایجاد بستر تعامل و بهره‌مندی از حمایت‌های موثر از این قشر به عنوان یک هدف و سیر حرکتی برای کشف استعدادهای جدید و ظرفیت سازی جدید با تکیه بر پیشکسوتان عرصه‌های مختلف فرهنگی و هنری استان است .

چرخابی اظهار داشت: تلاش شد تا حوزه هنری امسال به لطف خدا بتواند حضوری جدی و تاثیرگذاری در جشنواره تولیدات مراکز استانی در کشور داشته باشد که در اصل گامی برای تعالی جایگاه هنر و هنرمندان متعهد و دلسوز است.
:
:
:
آخرین اخبار