تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۲
کد خبر: ۹۳۸۴۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نکونام در اولویتهای باشگاه برای استقلالی شدن نیست
درحالی که پرویز مظلومی از روز اول سرمربیگری اش اعلام کرده بود که جواد نکونام را می‌خواهد، اما از سوی کمیته نقل و انتقالات باشگاه تا این لحظه تماسی با کاپیتان سابق تیم ملی گرفته نشده است.

خبرچه مظلومی نکونام را می‌خواهد

 درحالیکه جواد نکونام، کاپیتان سابق تیم ملی ایران جزو لیست بدوی و اولیه پرویز مظلومی برای استقلالی شدن بود و خود مظلومی در همان روز اول این حرف را گفت و او را فراخواند، اما از سوی باشگاه استقلال هیچ تماسی با جواد نکونام برای نشستن پای میز مذاکره تا این لحظه اتفاق نیافتاده است.

نکونام که خودش هم تمایل به مذاکره با استقلال دارد، با وجود تماس مستقیم مجید جلالی هنوز به میز مذاکره با سایپا برنگشته و در تهران در استراحت به سر می‌برد. او برای مذاکره عجله‌ای ندارد اما از اینکه پرویز مظلومی اعلام کرد که با نکونام در تماس است، دلخور شده است.

نکونام در لیست اولیه مظلومی که به باشگاه ارائه شد قرارداشت اما به نظر می‌رسد باشگاه استقلال یا تمایلی به عقد قرارداد با نکونام ندارد یا اینکه او در اولویتهای باشگاه برای استقلالی شدن نیست و این همان نکته ای است که نکونام را دلخور کرده است.

نکونام در این رابطه می گوید: آنها حق دارند هر بازیکنی را که به جمع بندی می رسند را پای میز مذاکره بنشانند اما این درست نیست که طوری وانمود کنند که انگار من نمی‌خواهم مذاکره کنم.

به هر حال به نظر می‌رسد در باشگاه استقلال هماهنگی کافی در مورد این بازیکن وجود ندارد که مظلومی مدام او را در مصاحبه ها فرا می خواند اما از سوی باشگاه استقلال هیچ تماسی با او گرفته نمی‌شود.
مرجع / اقتصادآنلاین
:
:
:
آخرین اخبار