تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۰
کد خبر: ۹۳۸۴۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
در جلسه کمیته راهبردی تسطیح زمین‌های کشاورزی رامهرمز تاکید شد
اختصاص آب به نواحی 2و3 زمین‌های کشاورزی رامهرمز
در جلسه کمیته راهبردی تسطیح زمین‌های کشاورزی رامهرمز، بر اختصاص سهمیه آب به زمین‌های نواحی 2و 3 آماده واگذاری تاکید شد.

فرماندار رامهرمز صبح امروز در جلسه کمیته راهبردی تسطیح زمین‌های کشاورزی این شهرستان، با اشاره به عنایت‌های ویژه مقام معظم رهبری به خوزستان اظهار کرد: با توجه به فرصت ایجاد شده از برکت وجود طرح مقام معظم رهبری در شهرستان برای بهبود وضعیت کشاورزی و اشتغال که در حال انجام است باید با جدیت پیگیری شود.

مصطفی سمالی ادامه داد: باید سعه صدر، تحمل، فرهنگ سازی و آگاهی بخشی از طرف عموم و به خصوص نهادهای ناظر و مجری طرح، زمینه بهره برداری مطلوب طرح برای کشاورزان زحمتکش رامهرمزی فراهم شود.

مدیر جهادکشاورزی رامهرمز نیز در این جلسه با اشاره به پیشرفت 95 در صدی طرح در سال گذشته گفت: بخشی از اراضی ناحیه 2و3 حومه غربی شهرستان که آماده واگذاری هستند هنوز از سوی سازمان آب و برق خوزستان سهمیه آبی برای آنها اختصاص نیافته که باید هر چه سریعتر این مشکل حل شود.

سید خداکرم میرسالاری افزود: به تمام کشاورزان شهرستان اطمینان داده می‌شود که اولویت واگذاری اراضی احیا شده در وهله اول با ساکنان بومی همان منطقه است که این موضوع می‌تواند باعث میل و رغبت بیشتر کشاورزان در همکاری با عملیات اجرایی طرح در نواحی مذکور شود.

در این جلسه که فرماندار، بخشدار مرکزی، نمایندگان موسسه‌های مجری طرح مقام معظم رهبری در شهرستان و نمایندگان کشاورزان حضور داشتند در خصوص پیشرفت فیزیکی طرح و مشکلات در پیش رو به تبادل نظر و ارائه راهکار پرداختند.
مرجع / فـارس
برچسب ها: رامهرمز
:
:
:
آخرین اخبار