تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۲
کد خبر: ۹۳۸۴۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
امام جمعه شادگان:
شب‌های قدر اوج معنویت ماه مبارک رمضان است
امام جمعه شادگان گفت: شب‌های قدر اوج معنویت ماه مبارک رمضان است.

حجت‌الاسلام سیدمجید شرفی امروز اظهار داشت: به مناسبت لیالی قدر در مساجد، حسینیه‌های شادگان به مدت سه شب برنامه احیا، مناجات، سخنرانی، مداحی و نوحه‌سرایی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به استقبال خوب مردم شادگان از مراسم لیالی قدر در سال‌های اخیر، بیان کرد: پیش‌بینی می‌شود مردم مومن شادگان امسال از شب‌های قدر استقبال خوبی به عمل آورند و این تلاش هر چه بیشتر ادارات ذی‌ربط این شهرستان را در راستای هرچه باشکوه‌تر برگزار شدن مراسمات این شب‎های مبارک را می‌طلبد.

امام جمعه شادگان تصریح کرد: در همین راستا شهروندان ولایتمدار و مومن شهرستان می‌توانند با حضور در اماکن پیش بینی شده شهرستان از برکت این شب‌های پرفیض بهره برده و به درگاه خداوند طلب آمرزش و دعا کنند.

وی اضافه کرد: در این شب‌ها تقدیر و سرنوشت انسان‌ها رقم می‌خورد و با درخواست توبه از درگاه خدا می‌توان دوران جدیدی از زندگی را آغاز کرد.

حجت‌الاسلام شرفی، با بیان اینکه شب قدر است از هزار ماه برتر است خاطر نشان کرد: همه مردم باید از برکات این شب عزیز نهایت استفاده را ببرند.

وی در پایان با اشاره به قداست و برتری شب‌های قدر نسبت به شب‌های دیگر گفت: شب قدر از ارزش و جایگاه ویژه‌ای برخوردار است و سوره قدر بیانگر آنست که قرآن، در شب قدر نازل شده است.
مرجع / فـارس
برچسب ها: شب های قدر
:
:
:
آخرین اخبار