تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۶
کد خبر: ۹۳۸۵۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیرعامل شرکت آبفا خوزستان خبر داد:
پیمایش مشترکان آب و فاضلاب با رویکرد GIS در 10 شهر
مدیرعامل شرکت آب‌ و فاضلاب استان خوزستان گفت: به منظور شفافیت اطلاعات و حفظ حقوق مشترکان طرح پیمایش مشترکان با رویکرد GIS در 10 شهر بزرگ استان اجرا می‌شود.

علی اکبر علی‌مرادی امروز اظهار کرد: مشکلات متعددی از جمله عدم اطلاعات شفاف از مشترکان به لحاظ کمی و کیفی و نوع طبقات مصرف و کنتورهای خراب، انشعابات غیرمجاز و ... در سطح ادارات تابعه وجود دارد که بخش عمده‌ای از درآمدهای آبفا را تحت شعاع خود قرار می‌دهد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: برای برطرف کردن مشکل مذکور طرح پیمایش مشترکان توسط نیروهای ادارات به عنوان راهکار در این معاونت مطرح شد تا طی 6 ماهه اول سال جاری با اولویت 10 شهر بزرگ استان اجرا شود.

مدیرعامل شرکت آب‌ و فاضلاب استان خوزستان با بیان اینکه در همین مدت کوتاه با تعاملات صورت گرفته با مدیران برخی ادارات و نظارت بر کار ماموران قرائت و شناسایی مشترکان فوق الذکر جهش درآمدی مناسبی را در این شهرها شاهد بوده‌ایم، ابراز امیدواری کرد: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته تا پایان سال جاری به یک شفافیت دقیق و کامل از اطلاعات مشترکان و موضوعات مبتلا به آنها دست یابیم و به صورت دوره‌ای اطلاعات مذکور را به روز آوری کنیم.
:
:
:
آخرین اخبار