تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۱
کد خبر: ۹۳۸۸۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سرخابی نشدنم را به فال نیک می گیرم
دروازه بان ملی پوش نفت تهران گفت: «امسال پيام صادقيان متفاوتي را خواهيد ديد كه بدون حاشيه تنها به فوتبال فكر مي كند و به تيم ملي دعوت شود.»
خواست خدا بود به استقلال و پرسپوليس نرفتم

عليرضا بيرانوند دروازه‌بان موفق تيم نفت كه زمزمه هاي پيوستن او به تيم هاي پايتخت هم به گوش مي رسيد سرانجام تصميم گرفت به همكاري خود با نفت ادامه دهد. او مي‌گويد هدفش لژيونر شدن و بازي در يك تيم خوب اروپايي است.

اظهارات بیرانوند را در ادامه مي خوانيد.

* امسال با نفت تمديد كرديد؟

- خير، تمديد نكردم يك‌سال ديگر قرارداد داشتم كه همچنان در تيم ماندم.

* ظاهرا از تيم هاي ديگر مثل تراكتور و استقلال هم پيشنهاد داشتيد.

- بله، اما ترجيح دادم در نفت بمانم. ۹ سال است در اين تيم فعاليت مي كنم و فكر مي كنم امسال آخرين سال حضور من در اين تيم باشد. الان جزو هشت تيم برتر آسيا هستيم، خيلي در اين تيم زحمت كشيده ام. انشاالله كه بتوانم امسال سال خوبي داشته باشم و به تيم كمك كنم. شك نكنيد يكي از مهم ترين دلايل ماندن من در نفت تداوم همكاري منصوريان با نفت است. ۶ سال است با او كار مي كنم و خيلي به من كمك كرده است. مي توانستم از دانشگاه انصراف بدهم و سرباز بشوم اما ترجيح دادم در نفت بمانم. مديريت باشگاه نفت هم در ماندن من تاثير داشت و كادر مديريت كمك زيادي به من كرد.

* با مسئولان استقلال صحبت كرديد؟

- خير، من با نفت قرارداد دارم. آنها خواستند با من صحبت كنند، اما من اجازه چنين كاري نداشتم.



* گفته بوديد آرزوي هر بازيكني است در استقلال و پرسپوليس بازي كند ولي در نهايت به هيچ‌كدام از اين دو تيم نرفتيد.

- بله، البته در اين دو تيم بازيكنان خيلي خوب ديده مي شوند و همه بازي ها پخش مستقيم است. خواست خدا بوده است كه من تا به حال با هيچ يك از اين دو تيم همكاري نداشته باشم و من هم اين اتفاق را به فال نيك مي گيرم. به هر حال حاشيه هاي اين دو تيم زياد است، اميدوارم اگر روزي در هر يك از اين دو تيم به خدمت گرفته شدم بتوانم سال ها بازي كنم.



* پيشنهاد خارجي هم داشتيد؟

- شك نكنيد كه تلاش مي كنم به سطح بالاتري از فوتبال بروم و بتوانم در يكي از تيم هاي خوب اروپايي بازي كنم.



* اوضاع نفت را در آسيا چطور مي بينيد؟

- خدا را شكر امسال تيم را خوب بسته ايم. دو بازيكن خارجي جذب كرده ايم و پيام صادقيان را هم كه يكي از بهترين هاي ايران است به تيم آورده ايم و منصوريان مديريت خوبي بر تيم دارد. ضمن اينكه آقاي گل ليگ يك هم به تيم اضافه شده است. اين طور كه شنيده ام با سيدجلال حسيني و احمد آل نعمه و چند بازيكن ديگر هم صحبت شده است. با اين اوضاع اميدوارم براي بازي هاي آسيايي هم به خوبي آماده شويم و در شهريور ماه بازي هاي خوبي داشته باشيم و انشاالله صعود كنيم. امسال انتظارات از ما خيلي بالا رفته است چون هم در ليگ هم در آسيا بسيار خوب ظاهر شديم با وجود اينكه تيم بسيار جواني داشتيم. اميدوارم بتوانيم شخصيتي كه پارسال گرفتيم را امسال هم حفظ كنيم و موفق باشيم.



* پيام صادقيان هم به نفت پيوست. فكر نمي‌كنيد دوباره حاشيه سازي ‌كند؟

- صادقيان بازيكن بسيار خوبي است و قبلا هم با منصوريان كار كرده و شخصيت او را مي داند. او مي تواند به اين تيم كمك كند. مطمئن باشيد پيام صادقيان متفاوتي را امسال خواهيد ديد كه بدون حاشيه تنها به فوتبال فكر مي كند و به تيم ملي دعوت شود.
مرجع / اقتصادآنلاین
:
:
:
آخرین اخبار