تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۷
کد خبر: ۹۳۸۹۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیر فرودگاه بین‌المللی آیت‌الله جمی آبادان خبر داد:
جابه‌جایی 119هزار مسافر در سه ماهه سال جاری از فرودگاه آبادان
مدیر فرودگاه بین‌المللی آیت‌الله جمی آبادان از جابه‌جایی 119هزار مسافر در سه ماهه سال جاری از این فرودگاه خبر داد.

محمدرضا رضایی امروز از جابه‌جایی 119هزار مسافر در سه ماهه سال جاری از این فرودگاه خبر داد و اظهار کرد: در سه ماهه  نخست سال جاری میزان جابه‌جایی مسافر از فرودگاه آبادان مطلوب بوده است.

وی ادامه داد: این تعداد مسافر با بیش از یک‌هزار و 100 فروند پرواز در مسیر آبادان به مناطق مختلف جابه‌جا شده‌اند.

مدیر فرودگاه بین‌المللی آیت‌الله جمی آبادان در ادامه میزان بار جابه‌جا شده در سه ماه گذشته را بیش از یک‌هزار تن عنوان کرد و گفت: افزایش پرواز در مسیر مشهد و تهران از جمله اقدامات موثر در تغییر  عملکرد پروازی امسال بوده است.

رضایی با اشاره به عملکرد مثبت و رو به رشد فرودگاه در سه ماهه اول بهار سال 94 نسبت به مدت مشابه سال قبل خاطرنشان کرد: از ابتدای سال جاری در زمینه تعداد پرواز بیش از 19 درصد افزایش و در تعداد مسافر بیش از 18 درصد افزایش را شاهد بودیم.

مدیر فرودگاه بین‌المللی آیت‌الله جمی آبادان در ادامه تصریح کرد: در سه ماه نخست سال جاری آمار ثبت شده بیش از  26 درصد رشد، در جابه‌جایی بار در مقایسه با مدت مشابه سال 92 را نشان می‌دهد.

وی افزود: در این مدت بیش از 6 هزار مسافر در مسیر خارج از کشور با بیش از 88 فروند پرواز در مسیر آبادان ـ کویت و بلعکس و در مسیر شارجه ـ آبادان و بلعکس جابه‌جا شده‌اند.

مدیر فرودگاه بین‌المللی آیت‌الله جمی آبادان میزان بار خارجی جابه‌جا شده در این مدت را 86 تن عنوان کرد.

فرودگاه آبادان در حال حاضر با فعالیت شرکت‌های هواپیمایی ایران ایر، ایران ایرتور، کیش، نفت، آسمان، زاگرس، قشم ایر و ایر عربیه در مسیرهای مشهد، تهران، اصفهان، شیراز، بندرعباس، خارک، شارجه و کویت  ارائه خدمات می‌کند.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار