تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۰
کد خبر: ۹۳۹۱۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار می‌کند؛
ویژه‌برنامه‌ی مذهبی «زلال نور» در امیدیه
خوزنیوز: مسئول مرکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شماره یک امیدیه از اجرای ویژه‌برنامه مذهبی «زلال نور» هم‌زمان با ماه مبارک رمضان در این مرکز خبر داد.

به گزارش خوزنیوز؛ منصوره محمدی گفت: مربیان کانون شماره یک امیدیه کودکان و نوجوانان عضو این مرکز را در ویژه‌برنامه‌ی «زلال نور» با چهل حدیث تا پایان ماه مبارک رمضان آشنا خواهند کرد.

وی با بیان این‌که در این برنامه مربیان کانون مفاهیم این احادیث را به کودکان و نوجوانان آموزش می‌دهند افزود: در اجرای مرحله بعدی ویژه‌برنامه مذهبی «زلال نور» هر عضو که بتواند چهل حدیث را حفظ کند موفق به دریافت جایزه‌ی بزرگ از سوی کانون خواهد شد.

 محمدی ترویج و تقویت بنیه مذهبی کودکان و نوجوانان را هدف برگزاری این برنامه‌ عنوان کرد و یادآور شد: ویژه‌برنامه مذهبی «زلال نور» تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه خواهد یافت و تقدیر از برگزیدگان بعد از عید سعید فطر انجام خواهد شد.

گفتنی است کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در شهرستان امیدیه، 2 مرکز دارد و با ارائه فعالیت‌های فرهنگي، هنري با مخاطبين كودك و نوجوان خود ارتباطي چهره به چهره و نزديك برقرار می‌کند.

مربيان كانون در اين مراكز علاوه بر امانت دادن كتاب به ارائه 40 عنوان فعاليت فرهنگي هنري همچون: قصه‌گویی، شعرخوانی، نمايش عروسكي، پخش فيلم، تهيه روزنامه ديواري، کتاب‌خوانی، نقاشي، سفالگري، گفتگوهای آزاد و ... برای کودکان و نوجوانان می‌پردازند.
:
:
:
آخرین اخبار