تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۹
کد خبر: ۹۳۹۱۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
ملی​پوش بوكس: هدفم مدال آسیا و حضور در مسابقات جهانی است
ملی​پوش خوزستانی بوكس گفت: هدفم این است كه در مسابقات آسیایی به مدال برسم، چرا که با کسب این مدال می‌توانم در پیکارهای جهانی هم شركت كنم.

جعفر ناصری در ابتدا در خصوص حضورش در اردوی تیم‌ملی جهت آمادگی هرچه بیشتر برای شرکت در مسابقات آسیایی، اظهار كرد: خدا را شكر به این اردو هم دعوت شدم. اردوهای گذشته در سطح خوبی برگزار شده بود و فكر می​كنم بعد از این اردو هم به مسابقات بوكس تركیه یا اوكراین اعزام خواهیم شد و در ادامه هم برای مسابقات قهرمانی آسیا آماده می​شویم تا ببینیم چه پیش می​آید.

وی درباره میزان آمادگی اش گفت: خدا را شكر آماده​ام و تمریناتم را هر روز ادامه می​دهم تا از لحاظ بدنی افت نكنم. رقابت​های آسیایی بسیار سخت شده است و فقط هفت نفر برتر آن مسابقات می​توانند سهمیه حضور در مسابقات جهانی را بگیرند اما من این امید را به خودم می دهم كه بتوانم سهمیه مسابقات جهانی را کسب کنم.

بوكسور وزن 49 کیلوگرم تیم‌ملی در پاسخ به این سوال كه آیا جایگاه اش را در تیم‌ملی تثبیت كرده است​؟ گفت: من در انتخابی تیم ملی، قهرمانی كشور و مسابقات درون اردویی تیم ملی توانستم موفق عمل كنم و حریفانم را شكست دهم. خدا را شكر در وزن خودم جایگاه ثابتی را در تیم ملی به دست آوردم. مربی خارجی هم نظرش روی من مثبت است. بعد از این كه تیم ملی به اسلواكی اعزام شد و من به دلیل عدم برگزاری مسابقات در وزن​های 49 و 54 کیلوگرم در این مسابقات شركت نكردم، قرار شد در مسابقات قزاقستان حضور پیدا كنیم كه ظاهرا حضور در این مسابقات هم لغو شده است و احتمالا به مسابقات اوكراین یا تركیه اعزام می شویم.

وی اضافه كرد: معمولا در این گونه مسابقات سبك وزن‌ها كم شركت می​كنند و تقریبا هر زمانی كه تیم‌ملی بوكسور اعزام کرده است، مدال كسب كرده​ایم. كل نتیجه و زحمات ما در مسابقات مشخص می​شود. ما اگر در مسابقات حضور پیدا كنیم بر اساس تجربه​ای كه به دست می​آوریم می​توانیم در مسابقات مهم به موفقیت برسیم. هر چقدر در این گونه پیكارها شركت كنیم و تجربه به دست بیاوریم، برای ما خوب است چرا كه می‌توانیم عملكردمان را بهتر كنیم.

ناصری در خصوص اهدافش در مسابقات برون​مرزی، بیان كرد: هدفم این است كه بتوانم در آسیا مدال كسب كنم. اگر مدال كسب كنم در جهانی هم می​توانم شركت كنم. حریفانم بسیار خوب هستند و كار من خیلی سخت است اما می​توانم عملکرد خوبی داشته باشم چرا كه ما هم از حریفان‌مان دست كمی نداریم. هر ورزشكاری امیدوار است كه مدال بگیرد و حتی سهمیه المپیك را كسب كند. من بعد از این كه به المپیك لندن و مسابقات جهانی نرسیدم از آن زمان برنامه​ریزی كردم كه بتوانم به اهدافم برسم و ان​شاالله كه بتوانم موفق شوم.

وی در خصوص شرایط بوكس خوزستان، گفت: در چهار سال قبل مسابقات استانی زیادی برگزار نمی​شد اما هیات جدیدی كه روی کار آمده است، خدا را شكر تا این جا عملكرد خوبی داشته است و در این مدت كوتاه، مسابقات نوجوانان را هم برگزار كرده است و این هفته هم مسابقه دیگری برگزار می​كند. این اقدامات باعث می‌شود که ما انرژی​مان بیشتر از گذشته شود و بیشتر تلاش و افتخارآفرینی كنیم.

این بوكسور خوزستانی در پایان گفت: در حال حاضر سه نفر از خوزستان در اردوی تیم‌ملی حضور دارند و به امید خدا با سعی و تلاش مسوولان استان، این پتانسیل وجود دارد كه پنج شش بوكسور از خوزستان در تیم‌ملی حضور داشته باشند.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار