تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۱
کد خبر: ۹۳۹۱۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
اهوازی‌ها رمضان امسال کمتر زولبیا و بامیه خریدند
رییس اتحادیه قناد و بستنی فروشان اهواز گفت: برخلاف سال‌های گذشته که خرید زولبیا و بامیه در ماه مبارک رمضان به اوج خود می‌رسید، متاسفانه امسال 30 درصد افت تقاضا داشتیم.

سیامک جعفری اظهار کرد: علاوه بر کاهش تقاضا، میزان خرید هر مشتری نیز کاهش قابل توجهی داشته است، به طوری که مشتری که قبلا 2 تا 3 کیلوگرم زولبیا و بامیه می‌خرید، اکنون کمتر از یک کیلوگرم خریداری می‌کند.

وی افزود: کاهش نقدینگی مردم و از طرفی تبلیغات منفی در زمینه مصرف زولبیا و بامیه موجب کاهش خرید شده است و مردم به جای مصرف این اقلام، خرما و حلوا را جایگزین کرده‌اند زیرا هم سالم‌تر است و هم با صرفه‌تر.

جعفری تصریح کرد: زولبیا و بامیه‌ای که امسال در کارگاه‌های شیرینی‌پزی تولید شده واقعا از کیفیت بالایی برخوردار است و با بازرسی‌های اتحادیه و مرکز بهداشت شرق و غرب اهواز محصول با کیفیتی تولید و وارد بازار می‌‌شود.

رییس اتحادیه قناد و بستنی فروشان اهواز خاطرنشان کرد: برخی از کارگاه‌های ما جهت ارتقای کیفیت و بهداشت پخت، دستگاه‌های پخت زولبیا و بامیه را با هزینه‌های فراوانی خریداری کرده‌اند، به طوری که تمام فرآیند تولید به صورت کاملا بهداشتی در دستگاه‌ها انجام می‌شود.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار