تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۹
کد خبر: ۹۳۹۲۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیرعامل باشگاه استقلال اهواز: خرید امتیاز فولاد نوین فردا نهایی می‌شود
مدیرعامل باشگاه استقلال اهواز گفت: قرارداد خرید امتیاز فولاد نوین فردا نهایی و به امضا خواهد رسید.

ارسطو جهانداری در خصوص آخرین اقدامات این باشگاه برای خرید امتیاز فولاد نوین، اظهار كرد: مذاكرات انجام شده است و ان​شاالله فردا این قرارداد نهایی خواهد شد.

وی اضافه كرد: مسوولان هم از ما حمایت كرده​اند و دیگر مشكلی برای خرید این امتیاز نداریم. ان​شاءالله فردا اقدامات لازم برای انعقاد قرارداد را انجام می​دهیم.

مدیرعامل باشگاه استقلال اهواز در پاسخ به این سوال كه آیا با مربی​ای برای هدایت تیم به توافق رسیده‌اید؟ عنوان كرد: هنوز تصمیمی نگرفته‌ایم اما ان​شاالله پس از بستن قرارداد، با مربیان وارد مذاكره می​شویم.

وی ادامه داد: البته دوستان برای انتخاب سرمربی صحبت​هایی را داشته​اند و مذاكراتی صورت گرفته است اما تصمیم قطعی را ان​شاالله پس از بستن قرارداد اعلام می​كنیم.

جهانداری در خصوص برنامه باشگاه برای جذب بازیكن و آغاز تمرینات تیم، گفت: بازیكنان بومی و غیربومی​ای مدنظر داریم اما هنوز قطعی نشده‌اند؛ منتظریم فردا قرارداد خرید این امتیاز بسته شود تا با بازیكنان هم وارد مذاکره شویم و قرارداد ببندیم. در خصوص تمرینات هم ان​شاالله یكی دو روز دیگر كارمان را آغاز می​كنیم.

مدیرعامل باشگاه استقلال اهواز اضافه کرد: تمرینات‌مان دیر آغاز می‌شود اما چاره‌ای نداریم و در هر صورت این اتفاقات پیش آمده است؛ باید همه چیز را بسنجیم و سعی كنیم در مسابقات موفق عمل کنیم.

وی در خصوص هدف این تیم در لیگ برتر، بیان كرد: به هر حال همه تیم​ها ابتدا تلاش خود را می​كنند كه بتوانند در لیگ برتر به جایگاه مناسبی برسند و ما هم به همین صورت خواهیم بود. هدف ما این است كه مقامی كسب كنیم كه در شان استقلال اهواز باشد.
مرجع / ایسنا
برچسب ها: استقلال اهواز
:
:
:
آخرین اخبار