تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۰
کد خبر: ۹۳۹۲۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
پنج سارق حرفه ای در دزفول در دام پلیس گرفتار شدند
فرمانده انتظامی دزفول از دستگیری پنج سارق حرفه ای در این شهرستان خبر داد و گفت: این سارقان با تلاش ماموران انتظامی دزفول در 24 ساعت گذشته به دام افتادند.

سرهنگ احمد چنداز روز یکشنبه افزود: سارقان دستگیر شده شامل دو نفر سارق سیم برق ، یک سارق وسایل خودرو ، یک سارق موبایل و نیز یک سارق مغازه می باشند که توسط ماموران پلیس آگاهی و کلانتری 13 دزفول دستگیر شدند.

وی همچنین افزود:با دستگیری این سارقان 13 فقره سرقت در 24 ساعت گذشته در سطح شهرستان دزفول کشف شد.

فرمانده انتظامی دزفول همچنین در تشریح چگونگی دستگیری این سارقان اظهار داشت: در پی دستگیری دو نفر سارق سیم برق توسط ماموران آگاهی دزفول متهمان به سه فقره سرقت سیم برق از نقاط مختلف شهرستان دزفول اعتراف کردند.

وی افزود: ماموران انتظامی کلانتری 13 نیز ضمن دستگیری یک سارق وسایل داخل خودرو موفق شدند یک سارق حرفه ای موبایل را حین سرقت دستگیر و متهم در بازجویی های فنی ضمن پذیرش بزه خود به شش فقره سرقت گوشی تلفن همراه از شهروندان اعتراف نمود.

سرهنگ چنداز در ادامه افزود:ماموران پلیس آگاهی دزفول همچنین با انجام کارهای اطلاعاتی و پلیسی یک سارق مغازه را پس از شناسایی با انجام عملیات غافل گیرانه دستگیر و سه فقره سرقت مغازه را کشف کردند.

سرهنگ چنداز در خاتمه سهل انگاری مال باختگان در نگهداری از اموال و نداشتن تجهیزات ایمنی را از عوامل مهم وقوع سرقت در سطح شهرستان دزفول عنوان کرد و از شهروندان خواست در استفاده از تجهیزات ایمنی و پیشگیری از سرقت جدی باشند.

ماموران انتظامی دزفول در هفته گذشته نیز موفق به دستگیری یک سارق منزل و کشف پنج فقره سرقت و نیز یک سارق وسایل داخل خودرو و کشف 13 فقره سرقت در این شهرستان شدند.

تشدید برخورد با سارقان از مطالبات جدی شهروندان دزفولی از دستگاه قضایی و نیروی انتظامی می باشد.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار