تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۳
کد خبر: ۹۳۹۳۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری ویژه دزفول از سمت خود استعفا داد
احمد علیپور معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری ویژه دزفول از سمت خود استعفا داد.

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری ویژه دزفول از سمت خود استعفا دادفرماندار ویژه دزفول روز یکشنبه با تاکید استعفای معاون سیاسی اجتماعی این فرمانداری گفت:احمد علیپور به دلیل بیماری از سمت معاونت سیاسی اجتماعی فرمانداری ویژه دزفول استفا داده و استعفای وی پذیرفته شد.

حبیب اله آصفی با بیان اینکه شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی نیز از دیگر دلایل استعفای معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری ویژه دزفول می باشد افزود:وی در حال حاضر برای درمان در تهران به سر می برد لذا پاسخ به استعفای وی با تاخیر انجام شد.

احمد علیپور خردادماه پارسال به سمت معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری ویژه دزفول منصوب شد.

آصفی همچنین از معرفی بخشدار مرکزی دزفول خبر داد و گفت:طی حکمی از سوی استاندار خوزستان،نصرالله فخرمجدیان به عنوان بخشدار جدید بخش مرکزی دزفول معرفی و از خدمات غلامعلی سعادتی پور بخشدار پیشین تقدیر شد.

وی افزود:غلامعلی سعادتی پور بخشدار پیشین بخش مرکزی دزفول به افتخار بازنشستگی نایل شده است.

بخش مرکزی دزفول با پنج شهر و 38 روستا،با 110 هزار نفر جمعیت پرجمعیت ترین بخش شهرستان دزفول محسوب می شود.

فرماندار ویژه دزفول همچنین در خصوص معرفی بخشدار سردشت دزفول نیز گفت: بیش از پنج ماه است که بخش سردشت دزفول بخشدار ندارد لذا تلاش می شود بخشدار جدید سردشت نیز در روزهای آینده معرفی شود.

بخش کوهستانی سردشت دزفول نیز با ‪ ۳۸۰۰‬کیلومتر مربع مساحت و افزون بر 24 هزار نفر جمعیت در ‪ ۳۵‬کیلومتری شمال شهرستان دزفول واقع است.
مرجع / ایرنا
برچسب ها: احمد علیپور
:
:
:
آخرین اخبار