تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۶
کد خبر: ۹۳۹۳۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
اپراتورهای 118 خوزستان از بی پاسخی مسوولان گله مندند
کارکنان و اپراتورهای 118 خوزستان می گویند: پنج ماه است حقوق نگرفته ایم و به هر کسی شکایت کرده ایم، تاکنون جوابی نگرفته ایم.

این افراد اظهارکردند: کارکنان 118 که با شرکت زیر نظر مخابرات قرارداد بسته اند، با حقوق ناچیز به شغل شلوغ و خسته کننده اپراتوری مشغولند، که پرداخت نشدن حقوق پنج ماه آنها، موجب گله مندی و نارضایتی آنها شده است.

در بخش اپراتور 118 خوزستان 85 نفر مشغول به کار هستند که در سه نوبت به مدت هشت ساعت کار می کنند و در طول شبانه روز مرجع تمام خوزستانی های نیازمند شماره و آدرس هستند.

این افراد گفتند:شغل اپراتوری 118 که از مشاغل در معرض و بسیار مورد نیاز جامعه است، به یقین اعتراض یا اعتصاب کارکنان آن تاثیر بسیار ناخوشایندی خواهد داشت و از مشاغلی است که لحظه ای کوتاهی کردن در آن بسیار دیده می شود و نارضایتی بسیاری به دنبال دارد.

یکی از این اپراتورها که خواست نامش فاش نشود، در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارکرد:شرکتی که ما با آن قرارداد بسته ایم اعلام کرده در صورتی به کارکنان حقوق می دهیم که مخابرات خوزستان به ما پولی بدهد و در غیر این صورت پولی به اپرتورها نمی دهیم.

وی افزود: بیشتر بار کاری مخابرات خوزستان بر دوش کارکنان اپراتورهای 118 است و همه مردم نیز می توانند بر این امر صحه بگذارند.

این اپراتور ادامه داد: حقوق ما از اسفند پرداخت نشده و حتی شب عید پاداشی به کارکنان داده نشد.

وی گفت: تاکنون به سایر مسوولان استانی اعم از استاندار و مدیران رده پایین تر شکایت کرده ایم اما هیچ گونه رسیدگی و پاسخگویی از آنها دریافت نکردیم.

برای جویا شدن وضعیت این اپراتورها و تایید حرف های همکارشان چند بار با 118 تماس گرفتیم که به اپراتورهای مختلف وصل شدیم که همگی بر صحبت های همکار خود صحه گذاشتند.

مدیرعامل شرکت مخابرات خوزستان دراین باره گفت: پیمانکار سامانه 118 در پایان پارسال تغییر کرد و از ابتدای امسال شخص دیگری به جای وی آمد که پیمانکار قبلی هنوز تسویه حساب نکرده است.

عبدالکریم آرمات افزود: ما با این شرکت تعاملات مالی داریم و پول آنها را می دهیم اما این کارکنان ممکن است تحریک شده باشند.

البته مدیرعامل مخابرات خوزستان شکیبایی کمتری نسبت به کارکنان 118داشت و از پاسخگویی به باقی سوالات امتناع کرد که دلیل وی نیز مایل نبودن به داشتن مصاحبه تلفنی است.

مرکز اطلاعات تلفنی 118 به منظور تامین نیازهای اطلاعاتی جامعه اعم از مشترکان تلفن و دیگر متقاضیان در شرکت مخابرات از سال 337 ایجاد شد.

تا پیش از سال 1337 راهنمایی مشترکان تلفن برای اخذ اطلاعات تلفنی به صورت منطقه ای و با ابزار ساده همانند فهرست های مشترکان در خود مراکز تلفنی انجام می شد.

هم اکنون سامانه 118 از معروف ترین و شلوغ ترین شماره ها است که در خوزستان روزانه حدود 100 هزار تماس از مردم را با شکیبایی و دقت پاسخ می دهند و مشکل بسیاری از مردم را در چند ثانیه حل می کنند.
مرجع / ایرنا
برچسب ها: 118 ، 118 خوزستان
:
:
:
آخرین اخبار