تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۰
کد خبر: ۹۳۹۳۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
معاون فرماندار اندیمشک خبر داد:
تشکیل اکیپی به‌منظور نظارت‌بر تاکسی‌تلفنی‌ها اندیمشک
معاون فرماندار اندیمشک گفت: به منظور نظارت بر عملکرد تاکسی تلفنی‌ها اکیپی متشکل از پلیس راهنمایی و رانندگی و تاکسیرانی به صورت سرزده از آنها بازدید کرده و در صورت مشاهده تخلف با متخلفان برخورد قانونی به عمل خواهد آمد.

امیر حمزه بزرگی ظهر امروز در نشست کمیته حمل و نقل و شورای ترافیک این شهرستان اظهار کرد: پل روگذر عابر پیاده در راستای جلوگیری از وقوع تصادف و همچنین سهولت تردد دانشجویان دانشگاه‌های فرهنگیان و جامع علمی کاربردی در پنج کیلومتری جاده اندیمشک به اهواز احداث خواهد شد.

وی در ادامه افزود: احداث این پل با توجه به حجم بالای رفت و آمد وسایل نقیله در این محور پر تردد تاثیر زیادی در کاهش حوادث رانندگی در این محور دارد.

معاون فرماندار اندیمشک اضافه کرد: همچنین با توجه به این که زیرگذر میدان بسیج به عنوان راه اصلی تردد شهروندان بین شهرهای اندیمشک و دزفول است باید برای جلوگیری از حوادث قبل و بعد از این زیرگذر سرعت‌کاه استاندارد نصب شود.

بزرگی با تاکید بر نظارت بیشتر دستگاه‌های نظارتی بر عملکرد تاکسی تلفنی‌های فعال در این شهرستان،تصریح کرد: به منظور نظارت بر عملکرد تاکسی تلفنی‌ها اکیپی متشکل از پلیس راهنمایی و رانندگی و تاکسیرانی به صورت سرزده از آنها بازدید کرده و در صورت مشاهده تخلف با متخلفان برخورد قانونی به عمل خواهد آمد.

وی با اشاره به لزوم ارتقای فرهنگ ترافیک در بین شهروندان، افزود: در این راستا انتظار می‌رود که دستگاه‌های فرهنگی شهروندان را به رعایت رفتارهای ترافیکی صحیح ترغیب و تشویق کنند.

معاون فرماندار اندیمشک ادامه داد: باید آموزش‌های صحیح و استفاده از وسایل نقلیه عمومی را در بین شهروندان گسترش دهیم و آنان را به عدم استفاده خودروهای تک سرنشین برای تردد در سطح شهر به ویژه در هسته مرکزی تشویق کنیم.

وی در پایان، رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی را امری حساس و ضروری در راستای امنیت آحاد جامعه برشمرد و افزود: رعایت این قوانین شامل تمام رانندگان در حوزه‌های برون شهری و درون شهری می‌شود.

در این نشست حاضران در خصوص موانع و مشکلات مربوط به حمل و نقل و ترافیک شهرستان و راهکارهای رفع این موانع به بحث و تبادل نظر پرداختند.
مرجع / فـارس
برچسب ها: اندیمشک
:
:
:
آخرین اخبار