تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۳
کد خبر: ۹۳۹۸۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
به مناسبت روز قدس برگزار می‌شود؛
مسابقه‌ ساخت عروسک استکباری در اهواز
خوزنیوز: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان با همکاری شورای شهر اهواز و شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان فراخوان مسابقه ساخت عروسک ویژه راهپیمایی روز قدس را منتشر کرد.

مسابقه‌ ساخت عروسک استکباری در اهوازبه گزارش خوزنیوز؛ آخرین جمعه ماه رمضان توسط بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران روز قدس نام‌گذاری شده و این روز فرصتی است تا هرساله مسلمانان سراسر عالم انزجار خود را از سیاست‌های نژادپرستانه رژیم صهیونیستی ابراز و با حضور قاطع خویش حمایت خود را از ملت مظلوم فلسطین در برابر تجاوز و اشغالگری اعلام دارند.

19 تیرماه در روز جهانی قدس بار دیگر فریاد خشم ملت‌های جهان بر رژیم صهیونیستی که هر روز جنایات تازه‌ای را در فلسطین می‌آفریند، خواهد پیچید و ملت بزرگ ایران نیز در کانون این حرکت بزرگ قرار خواهند داشت.

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان به همین دلیل قصد دارد با همکاری شورای شهر اهواز و شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان؛ مسابقه ساخت عروسک یا آدمک‌های استکباری را به مناسبت این روز بزرگ در اهواز برگزار کند.

علاقه‌مندان می‌توانند با استفاده از وسایل مختلف و یا دورریختنی اقدام به ساخت آدمک‌ها و عروسک‌های مستکبرین جهان به‌خصوص سران کشور اسرائیل کرده و در مسیر راهپیمایی با خود حمل کنند.

گفتنی است ؛ در انتهای مراسم با نصب عروسک در غرفه‌ای که به همین منظور بر پا خواهد شد ضمن محکوم کردن صهیونیسم و استکبار جهانی این نمادهای ظلم و ستمگری به آتش کشیده می‌شوند و به برترین سازندگان این عروسک‌ها از سوی برگزارکنندگان این مراسم جوایزی اهدا خواهد شد.
:
:
:
آخرین اخبار