تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۶
کد خبر: ۹۳۹۹۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدارس شهرستان باوی معاون ندارند!
رییس اداره آموزش و پرورش شهرستان باوی گفت: برای جبران کمبود نیروی انسانی مجبور شدیم که معاون اجرایی را در مدارس ابتدایی و متوسطه اول حذف کنیم.

مجید موحدیان با اشاره به کمبود نیروی انسانی اظهارکرد: با توجه به این‌که اکنون در فصل نقل  و انتقالات هستیم نمی‌توانیم به صورت قطعی سامان‌دهی نیروی انسانی را برنامه‌ریزی کنیم.

وی با بیان این‌که پیش‌بینی می‌شود 20 درصد از نیروی انسانی از آموزش و پرورش شهرستان خارج شوند، افزود: در حال حاضر 360 معلم تقاضای خروج از شهرستان را دارند.

رییس آموزش و پرورش شهرستان باوی عنوان کرد: کمبود نیروی انسانی اکنون به صورتی است که در دوره ابتدایی 150 نفر، در متوسطه اول 70 نفر و در دوره متوسطه دوم نیز 30 نفر کمبود وجود دارد.

موحدیان در مورد اقدامات انجام شده برای جبران کمبود نیروی انسانی گفت: از بسته حمایتی دولت اطلاعی نداریم و برای سال تحصیلی95 - 94 هنوز چیزی ابلاغ نشده است تا بتوانیم از نیروی آزاد و غیردولتی برای جبران کمبود نیرو استفاده کنیم.

وی اظهارکرد: به دلیل کمبود نیروی انسانی و با توجه به تاکید اداره‌کل در دوره متوسطه، معاون و مدیر مدارس موظف به تدریس 6 ساعت در هفته هستند. همچنین برای جبران این کمبود معاونان اجرایی در دوره ابتدایی و دوره متوسطه اول حذف شده‌اند و اکنون در مدارس معاون نداریم زیرا کلاس برای ما واجب‌تر است.

موحدیان بیان‌کرد: اگر نیروی جدید به آموزش و پرورش وارد شود، می‌توانیم این کمبود را جایگزین و سامان‌دهی کنیم.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار