تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۱
کد خبر: ۹۴۰۰۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
جلسه کمیته تخصصی حوادث شبکه برق برگزار شد‏
خوزنیوز: جلسه کمیته تخصصی حوادث شبکه برق در معاونت بهره برداری شرکت برق منطقه ای خوزستان برگزار شد.

به گزارش خوزنیوز؛ در ابتدا مسعود قنواتی معاونت بهره برداری این شرکت ضمن تشکر از زحمات و تلاش‌های مدیران و کارکنان این معاونت در راستای تقویت پایداری شبکه و پیشگیری از حوادث گفت: با توجه به شرایط خاص آب وهوایی سال جاری ، گرمای تابستان و افزایش مصرف انرژی نیاز است با همدلی و همکاری تمام توان و دانش خود را بکار بگیریم تا امسال نیز همچون سال‌های گذشته با خدمت رسانی مناسب و رضایت‌بخش ، تابستان گرم را پشت سرگذاریم.

وی افزود: بررسی مستمر و تعیین نقاط ضعف و قوت شبکه برق انتقال و فوق توزیع در جهت حفظ پایداری و امنیت شبکه ، بکار گیری تدابیر لازم برای حصول اطمینان از تامین برق مطمئن و پایدار و کاهش حوادث ، جلوگیری از بروز و گسترش حوادث در کلیه سطوح ولتاژی از مهمترین وظایف کمیته حوادث است و در همین راستا ارایه راهکارهایی جهت بهبود وضعیت موجود و رسیدن به وضعیت مطلوب‌تر شبکه رفع نقاط آسیب پذیر تجهیزات پست‌ها و خطوط برق و تامین لوازم یدکی مورد نیاز آنها را ضروری دانست.

در ادامه جلسه گزارش وضعیت حوادث شبکه انتقال و فوق توزیع در پنج سال اخیر تشریح و میزان رشد و یا کاهش حوادث در هر یک از سطوح ولتاژی مطرح و مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش خوزنیوز؛ در این نشست مشاور فنی معاونت بهره برداری در امور انتقال و همچنین معاونت اجرایی و مسوولان شرکت تعمیرات انتقال نیروی خوزستان نیز حضور داشتند.
:
:
:
آخرین اخبار