تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۰
کد خبر: ۹۴۰۶۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
بدلکاران "جیمز باند" در فیلم حاتمی کیا
فیلمبرداری فیلم سینمایی "بادیگارد" تازه ترین اثر "ابراهیم حاتمی کیا" که در فرودگاه مهرآباد آغاز شده بود، روز گذشته به لوکیشن بیمارستان 501 ارتش رسید.
حضور گروه بدلکاران "جیمز باند" در فیلم حاتمی کیا
 فیلمبرداری فیلم سینمایی "بادیگارد" تازه ترین اثر "ابراهیم حاتمی کیا" که در فرودگاه مهرآباد آغاز شده بود، روز گذشته به لوکیشن بیمارستان ۵۰۱ ارتش رسید، این در حالی است که عوامل فیلم مشغول فیلمبرداری سکانس های پایانی آن هستند.

با توجه به اینکه چندی پیش "پرویز پرستویی" در حین ایفای نقش در یکی از سکانس ها دچار شکستگی دست شد صاحبان فیلم تصمیم گرفتند برای جلوگیری از اتلاف وقت به سراغ فیلمبرداری سکانس های پایانی که در بخشی از آن، "پرستویی" ترکش می خورد بروند.

از دیگر موضوعاتی که در لوکیشن های این فیلم به چشم می خورد حضور گروه بدلکاران بین المللی ایرانی است که پیش از این در فیلم سینمایی"جیمز باند" به ایفای نقش می پرداختند و در صحنه های بین المللی جوایز قابل توجهی را کسب کردند.

تمام مراحل فیلمبرداری «بادی‌گارد» شب‌هنگام انجام می شود و تیم تولید بعد از اذان مغرب کار را شروع می‌کنند.

در حال حاضر نیز گروه مشغول تست دوربین ها و ارزیابی لوکیشن ها هستند.

فهرست عواملی که تاکنون همکاری‌شان با ابراهیم حاتمی‌کیا در این پروژه قطعی شده بدین شرح است: نویسنده و کارگردان: ابراهیم حاتمی‌کیا، مدیر فیلمبرداری: محمود کلاری، مدیر تولید: محمدصادق آذین، مدیر پروژه: احسان محمدحسنی، مدیر صدابرداری: بهمن اردلان، تدوین: مهدی حسینی‌وند، طراح صحنه و لباس: دکتر محمدرضا شجاعی، طراح چهره‌پردازی: ایمان امیدواری، مدیر جلوه‌های ویژه: هادی اسلامی، گروه بدلکاران: ارشا اقدسی، مهسا احمدی، مدیر برنامه‌ریزی: علیرضا صالحی، بازیگردان: رضا بختیاری، عکاس: اسماعیل حاتمی‌کیا، مدیر تدارکات: محمدرضا صادق، مستندسازی پشت‌صحنه: یوسف حاتمی‌کیا و مجری‌طرح: پژمان لشکری‌پور.

پیش‌تولید این فیلم سینمایی از نیمه اردیبهشت ماه و با برگزاری جلسات فیلمنامه خوانی و همزمان بازنویسی نهایی فیلمنامه و انتخاب عوامل فیلم آغاز شد و مراحل فیلمبرداری کار از ۱۰ تیرماه کلید خورد.
مرجع / اقتصادآنلاین
:
:
:
آخرین اخبار