تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۶
کد خبر: ۹۴۰۸۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سرپرست باشگاه فولاد خوزستان :
اسکوچیچ به دنبال بازیکن سالاری نیست
سرپرست باشگاه فولاد خوزستان با اعلام حمایت از خریدهای جدید این باشگاه گفت: اسکوچیچ می‌خواهد تیم ببندد و به دنبال بازیکن سالاری نیست.

علیرضا اژدری زاده با بیان اینکه تقریباً تیم اصلی فولاد خوزستان برای حضور در لیگ پانزدهم تکمیل شده است، اظهار داشت: در روزهای اینده به دنبال جذب دو یا سه بازیکن لیگ برتری با کیفیت هستیم تا بتوانیم حضور قدرتمندی داشته باشیم.

وی درباره انتقادات از نحوه جذب بازیکن به تیم بزرگسالان فولاد خوزستان گفت: فولاد خوزستان دارای سیستمی منسجم است و همه کارهای این تیم براساس برنامه ریزی‌های دقیق انجام می‌شود؛ در حقیقت فولاد خوزستان به معنای واقعی کلمه یک باشگاه است.

سرپرست باشگاه فولاد خوزستان عنوان کرد: ما تاکنون 3 بازیکن لیگ برتری در پست‌های هافبک و خط حمله جذب کردیم و از خرید این بازیکنان راضی هستیم.

وی در پاسخ به این پرسش که برخی معتقدند نباید اسکوچیچ به تنهایی کار جذب بازیکن را انجام دهد و باید هیئتی بر کار وی نظارت کند، بیان کرد: ما براساس یک سیستم همه کارهای خود را انجام می‌دهیم به همین دلیل سرمربی تیم براساس علایق شخصی بازیکنی را جذب نمی‌کند و نیاز باشگاه را می‌سنجد.

اژدری زاده افزود: اسکوچیچ به دنبال تشکیل یک تیم است و نمی‌خواهد بازیکن سالاری را در تیم ترویج کند به همین دلیل بازیکنان با کیفیت را جذب تیم کرده است.

وی اظهار داشت: البته دراگان اسکوچیچ در تیم ملوان عملکرد مثبتی از خود به جای گذاشت و در سال گذشته نتایج قابل قبولی را کسب کرد؛ همه هماهنگی‌ها بین مدیریت و کادر فنی برای جذب بازیکن انجام شده و برخی براساس برداشت‌های شخصی خود تحلیل می‌کنند.

سرپرست باشگاه فولاد خوزستان درباره استفاده از بازیکنان جوان و آکادمی فولاد خوزستان در ترکیب جدید فولاد خوزستان گفت: یکی از اهداف باشگاه استفاده از بازیکنان جوان و بهره مندی از استعداد آنان است و اگر چنین هدفی را دنبال نمی‌کردیم در سال گذشته نمی‌توانستیم با وجود مشکلات پیش امده نتایج خوبی را کسب کنیم.
مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار