تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۲
کد خبر: ۹۴۰۸۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
آقاجری:
لنج داران با افزایش سه برابری قیمت سوخت آسیب دیدند
نماینده مردم ماهشهر و هندیجان در مجلس گفت: با افزایش ناگهانی قیمت سوخت، لنج داران استان آسیب جدی دیده‌اند.

حبیب آقاجری اظهار کرد:‌ اعتقاد دارم مردمی که با لنج کار می‌کنند از نظر توان مالی وضعیت مناسبی ندارند. عمده درآمد لنج داران از طریق کار در لنج ها بوده و با افزایش یک‌باره قیمت سوخت، لنج ها آسیب بزرگی دیده‌اند.

وی افزود: اینکه به یک‌باره قیمت سوخت لنج ها را سه برابر کرده‌اند اصلا کار منطقی و کارشناسی شده‌ای نیست و لنج داران با این کار دچار مشکل شده‌اند.

نماینده مردم امیدیه، هندیجان و ماهشهر در مجلس تصریح کرد: در کمیسیون انرژی مجلس برای بررسی این مسئله جلسه تشکیل داده و مقرر شد تا یک جلسه هم بعد از اتمام ایام تعطیلی مجلس با حضور معاون اول رئیس‌جمهور، رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی و وزیر راه و شهرسازی برگزار شود.

آقاجری یادآور شد: تمامی اعضای کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی به اتفاق، مخالف افزایش سه برابری قیمت سوخت لنج ها هستند. با برگزاری جلسات تخصصی مختلف قطعا این مشکل را بررسی کرده و در نهایت آن را حل خواهیم کرد.

وی عنوان کرد: از لنج داران حمایت می‌کنیم و مسئولان پخش سوخت کشور و سایر مسئولان مرتبط باید اطلاع داشته باشند که با این افزایش به اقتصاد و وضعیت معیشت لنج داران ضربه وارد کرده‌اند. مردمی که در بنادر زندگی می‌کنند بیشتر با لنج سر و کار داشته و از این طریق امرارمعاش می‌کنند.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار