تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۴ - ۰۰:۴۶
کد خبر: ۹۴۱۶۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
بعضی ها منتظر زمین خوردن قلعه نویی بودند
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: تیم استقلال در فصل گذشته شرایط مناسبی داشت و با ورود نفرات جدید اسنقلال شرایط بد تری پیدا خواهد کرد.


رضا رجبی  اظهار داشت: از مدتها قبل هم گفته بودم که شرایطی را برای قلعه‌نویی پیش آوردند که همه این اتفاقات آگاهانه بود و به طور کلی برنامه این بوده قلعه‌نویی نتواند نتیجه لازم را کسب کند و مدت‌ها بود آقایان آماده شده بودند که بعد از زمین زدن این مربی به باشگاه استقلال ورود کنند.

وی بیان کرد: هرجای باشگاه استقلال را که نگاه می‌کنیم اعم از هیات مدیره کمیته فنی و یا سرپرستی شخص پورحیدری وجود دارد و اصلا مظلومی در باشگاه کاره‌ای نیست در انتخاب یا رد کردن بازیکنان پورحیدری و رحمتی نقش دارند و به جای اینکه پورحیدری به تیم کمک کند و در تمرینات حاضر شود در تیم دیگری مشغول به کار بود و ولی در یکی از مصاحبه‌های خود اعلام کرد نباید رحمتی را از دست می‌دادیم و به خاطر همین مصاحبه جو نامناسبی را ایجاد کرد و به طور کلی به نظر من خوب نبود که این موضوعات در رسانه‌ها مطرح شود.

وی در ادامه بیان کرد: ازطرفی دیگر متوجه شدیم که تیموریان به هیچ وجه با قلعه‌نویی مشکلی نداشت و تنها به خاطر مسائل مالی دلخوریهایی داشت و تمام بازیکنان جمع شده بودند که این بازیکن در تیم باقی بماند.

رجبی اضافه کرد: در گذشته نیز ما عنوان کرده بودیم که صادقی، بیگ‌زاده و فروزان و دیگر بازیکنان ملی‌پوش به دلیل عدم آمادگی جسمانی نمی‌توانند در تیم حضور داشته باشند اما در نهایت گفتند قلعه‌نویی بهانه می‌آوردو حالا با اخراج این افراد معلوم شد که آنها آماده نبودند و قلعه‌نویی درست می‌گفت و این مربی با هیچ کس مشکلی ندارد اما خدا رو شکر که در حال حاضر مردم متوجه شدند که حرفها نبوده است.

در حال حاضر بازیکنان جدید جذب شده تیم استقلال از جمله جابرانصاری و غیره در حد و اندازه استقلال نیستند و باید بازیکنان بهتر جذب تیم می‌شوند این بازیکنان فقط کسانی بودند که با برخی افراد ارتباط داشتند و وارد تیم شدند. مثلا خود صالح هم عنوان کرده بود انصاری شاگرد من بوده و گفتنی است که همه با برنامه‌ریزی به تیم آمدند.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال ادامه داد: همچنین نکونام طی مصاحبه‌ای که داشته اعلام کرد و گفت "بهتر است انقدر دروغ نگویند و به مسئولان استقلال اعلام کرد که شما چه زمانی با من صحبت کردید" در صورتی که مظلومی گفته بود ، ۸ بار با نکونام حرف زدم به نظر من این دروغ گفتن‌ها و با مردم بازی کردن ها به هیچ وجه خوب نیست و اصلا معلوم بود که با ورود رحمتی به استقلال خیلی از افراد نباید به تیم می‌آمدند و خیلی‌ها هم باید از تیم می‌رفتند و این همان چیزی بود که امیرقلعه‌نویی با آن مبارزه کرد.

وی بیان کرد: باید بگویم که این افراد به طور مجدد مثلث دهه ۶۰ خود را تشکیل داده‌اند و پورحیدری، عباس‌کردنوری و مظلومی در راس کار قرار گرفتند من می‌خواهم ببینم که در حال حاضر منصور پورحیدری چه کمکی به این باشگاه می‌کند؟این در حالی بوده که در گذشته نیز ۱۰-۱۲ نفر از ما در کنار حجازی بودیم و یک سری از افراد اعلام کردند که باید حجازی از باشگاه برود و امسال هم این همین افراد این کار را با قلعه‌نویی انجام دادند به نظر من این افراد به منافع خود هستند نه استقلال مطمئن باشید در آینده متوجه خیلی چیزها خواهید شد.

رجبی در ادامه گفت: خدا رو شکر با مصاحبه‌ من رهاد مجیدی نیز عقب‌نشینی کرد و به استقلال و چون می‌دانست که مورد بهره‌برداری آقایان قرار می‌گیرد خیلی جالب است که منصور پورحیدری در دوران مسابقات اعلام می‌کند که قلعه‌نویی باید یک سال استراحت کند و این برای من جای سوال دارد که خود او با این سن و سال چرا یک سال استراحت نمی‌کند و فضا را برای دیگران باز نمی‌کند.

بدون شک مطمئن باشید این افراد به هیچ وجه موفق نمی‌شوند و این درست است که هر آمدنی یک رفتنی هم دارد اما رفتار خوبی با قلعه‌نویی صورت نگرفت و من هم از این وضعیت ناراحتم و بهتر است بدانید که بار کج به مقصد نمی‌رسد چرا که طرز آمدن و برکنار کردن قلعه نویی اصلا درست و به جا نبوده است.

پیشکسوت فوتبال استقلال تاکید کرد: برای شخص افشارزاده با این سوابق درخشان مدیریتی متاسفم و وی با رفتارهایی که داشته عملا عملکرد خود را زیر سوال بوده و من تازه فهمیدم که در باشگاه چه اتفاقی در حال وقوع است باید عنوان کنم که وزارت ورزش و جوانان و شخص افشارزاده چندان مشرف به رفع امورات باشگاه نیستند.مگر می‌شود در یک باشگاه یک شخص چند سمت را عهده‌دار باشد یعنی هیچ نظارتی دراین فوتبال وجودندارد؟هر فردی هر کاری خواست انجام بدهد! و جالب است که همیشه این افراد قیافه حق به جانب نیزمی‌گیرد.


به طور حتم در آینده حرفهایی برای گفتن خواهیم داشت تا مردم بدانند با چه کسانی طرف هستند.
مرجع / اقتصادآنلاین
:
:
:
آخرین اخبار