تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۴
کد خبر: ۹۴۱۶۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرماندار آبادان:
11 واحد صنعتی به چرخه تولید آبادان بازگشت
معاون استاندار خوزستان و فرماندار ویژه آبادان با بیان اقدامات انجام شده برای بازگشت رونق به بخش صنعت شهرستان، گفت: با پیگیری های انجام شده و هماهنگی بین بخشی، 11 واحد صنعتی ورشکسته شهرستان در سال جاری به چرخه تولید بازگشت.

عزیزالله شهبازی دوشنبه گفت: این واحدها که به دلیل مشکلات اقتصادی ورشکسته شده بود، با کمک تسهیلات بانکی توانستند نسبت به تولید دوباره کالا و ارائه خدمات اقدام کنند.

وی گفت: دو واحد صنعتی بزرگ فسفات کارون و پتروآذر کاسپین از شرکت های مهم صنعتی شهرستان است که فعالیت خود را دوباره آغاز کرد و با بازگشایی، نسبت به جذب نیروی کار مورد نیاز اقدام کرد.

شهبازی اظهار داشت: البته شرکت فسفات کارون نیز به دلیل تحریم درگیر تهیه خوراک اولیه می باشد که باید این خوراک از یزد و سایر استان های کشور خریداری شود.

معاون استاندار خوزستان در ادامه با بیان ظرفیت های تجاری شهرستان آبادان در خصوص رونق سرمایه گذاری و بازرگانی، افزود:گسترش فعالیت ها در حوزه های تجاری و بازرگانی، کاهش بیکاری را به همراه دارد.

فرماندار ویژه آبادان همچنین با بیان نقش بازارچه مرزی اروند در توسعه تجاری شهرستان، گفت: بنادر آبادان، اروند کنار و بندر چوئبده ظرفیت خوبی برای رونق تجارت در شهرستان دارد و با اضافه شدن بازارچه مرزی اروند، این ظرفیت افزایش می یابد.

شهبازی در پایان سخنانش بر لزوم جذب نیروهای بومی در واحد های صنعتی شهرستان تاکید کرد.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار