تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۷
کد خبر: ۹۴۱۶۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
شهردار بندر امام:
پرداخت بدهی‌ها اولویت اصلی شهرداری بندر امام است
شهردار بندر امام گفت: پرداخت بدهی‌های به جای مانده از سال‌های گذشته اولویت اصلی شهرداری بندر امام است.

حبیب نصیری‌فر دوشنبه شب در آیین معارفه خود اظهار کرد: شهرداری جای کار کردن است نه حرف زدن، بنابراین بیشتر عمل خواهم کرد و کمتر حرف خواهم زد.

وی اولویت شهرداری بندر امام را پرداخت بدهی‌های آن دانست و افزود: برای پرداخت بدهی‌های شهرداری برنامه‌ریزی کرده و تلاش خواهیم کرد این بدهی را به حداقل برسانیم.

شهردار بندر امام خاطرنشان کرد: تمام تلاشم بر این است که بودجه شهرداری کاملاً تحقق پیدا کند و بتوانیم دیون را به طور کامل پرداخت کنیم.

نصیری‌فر متذکر شد: اولویت بعدی نیز مطالعه، امکان‌سنجی و برنامه‌ریزی پروژه‌های میان‌مدت و بلند‌مدت است که در میان‌مدت پروژه‌های نیمه‌تمام و کارهای از قبل مانده را در دستور کار داریم و در بحث معابر و بلند‌مدت نیز پروژه‌های زیادی را در برنامه کاری قرار خواهیم داد.

وی یادآور شد: رفع مشکل ترافیک میدان ورودی بندر امام و احداث روگذر ریل قطار نیز از دیگر اولویت‌های اصلی شهرداری این شهر خواهد بود.

شهردار بندر امام در پایان گفت: برای سال جاری بودجه بسیار خوبی برای بحث روکش آسفالت و بهسازی معابر در نظر گرفته شده و تعهداتی نیز از سال 93 وجود دارد که به این تعهدات عمل خواهیم کرد.

توسعه شهری بندر امام از مناطق محروم آغاز شود

فرماندار شهرستان بندر ماهشهر گفت: توسعه شهری بندر امام باید از مناطق محروم آغاز و به این نقاط توجه بیشتری شود.

منصور قمر شامگاه دوشنبه در آیین معارفه شهردار این شهر اظهار کرد: چهره بندر امام خمینی (ره) باید عوض شود و مناطق محروم این شهر بیش از پیش مورد توجه و رسیدگی قرار بگیرد.

وی ادامه داد: خوشبختانه شاهد بودیم که این امر در دوران سرپرستی نصیری‌فر استارت زده شد و کار احداث پارک پتروشیمی اروند نیز با پیشنهاد شهرداری و شورای اسلامی شهر بندر امام خمینی در یکی از مناطق محروم این شهر آغاز شد.

عالی‌ترین نماینده دولت در شهرستان بندر ماهشهر افزود: باید توسعه شهر از تمرکز بر خیابان مرکزی شهر برداشته شود و در مناطق محروم بندر امام شکل بگیرد.

قمر با تأکید بر لزوم خدمت‌رسانی شایسته به مردم، افزود: مردم ما از خدمت‌گزاران خود انتظار دارند و ما باید در راستای فراهم آوردن رفاه و شادی دل مردم گام برداریم.

وی در ادامه توسعه شهرستان را در گرو بهره‌گیری بیشتر از ظرفیت بخش خصوصی دانست و تصریح کرد: هر منطقه‌ای برای جذب سرمایه‌گذار باید شرایطی را داشته باشد، امروز منطقه ما همه شرایط لازم برای جذب سرمایه‌گذار از جمله راه‌های ارتباطی هوایی، جاده‌ای، ریلی و آبی را دارد، همچنین وجود مدیران دلسوز و منطقه ویژه اقتصادی و بندر عظیم تجاری امام خمینی (ره) از دیگر نعمت‌های موجود در منطقه است که شرایط را برای جذب سرمایه‌گذار تسهیل می‌کند.

فرماندار شهرستان بندر ماهشهر عنوان کرد: هر مدیری که قولاً و عملاً به دنبال توسعه و ایجاد شرایط مطلوب در منطقه است، باید به دنبال جذب سرمایه‌گذار برود در این زمینه نهایت تلاش خود را به کار بگیرد.

قمر اضافه کرد: همه باید همراه و همدل با یکدیگر و بدون ترس از حرف‌ها و شایعات به دنبال سرمایه‌گذار باشیم و تنها برای رضای خدا و شادی دل مردم کار کنیم.

وی در پایان با تقدیر از تلاش‌های «علی گلمرادی» شهردار سابق بندر امام، برای «حبیب نصیری‌فر» شهردار جدید این شهر آرزوی موفقیت کرد.

«حبیب نصیری‌فر» اردیبهشت‌ماه امسال با 6 رأی موافق شورای شهر به جای «علی گلمرداری» به عنوان شهردار بندر امام انتخاب شده بود و حکم انتصاب وی پس از گذشت سه ماه توسط استاندار خوزستان صادر شد.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار