تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۷
کد خبر: ۹۴۱۷۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس شورای شهر بندر امام:
مسئولان به فریاد مظلومیت بندر امام برسند
رئیس شورای اسلامی شهر بندر امام گفت: مسئولان به فریاد مظلومیت مردم بندر امام برسند.

سیدهادی موسوی دوشنبه‌شب در آیین معارفه شهردار این شهر اظهار کرد: برای شهر و مردم بندر امام، واژه محروم را به کار نمی‌برم، بلکه از واژه مظلوم استفاده می‌کنم.

وی افزود: محرومیت موقعی معنی پیدا می‌کند که امکاناتی وجود نداشته باشد اما بندر امام حقوق و امکاناتی داشته که از آن گرفته شده است.

رئیس شورای شهر بندر امام خاطرنشان کرد: مسئولان شهرستان، استان و کشور باید به فریاد مظلومیت این شهر و مردم آن برسند و برای برون رفت از این وضعیت، همت و تلاش خود را به کار ببرند.

موسوی متذکر شد: در حالی که بندر امام قطب اقتصادی کشور به شمار می‌رود و در کنار صنایع بزرگ و تأسیسات عظیم دریایی، بندری و پتروشیمی واقع شده اما غیر از آلودگی و ویرانی زیرساخت‌ها، بیماری و ... چیزی نصیب آن نشده است.

وی یادآور شد: مردم این خطه زرخیز از داشتن بدیهی‌ترین و ابتدایی‌ترین امکانات محروم بوده و برون رفت از این وضعیت نیازمند عزم جدی و همت عالی مسئولان شهرستان، استان و کشور است.

رئیس شورای شهر بندر امام اضافه کرد: این شهر بندری و استراتژیک با داشتن این همه ثروت و منابع همچنان در فقر و محرومیت به سر می‌برد اما مردم آن همچنان بر این مشکلات صبوری می‌کنند.

موسوی در پایان تأکید کرد: باید با همدلی، همفکری و تعامل، خدمت‌گزاران خوبی برای این مردم باشیم و در راستای تأمین خواسته‌های به حق آنها گام برداریم.

*بندر امام، هم محروم و هم مظلوم است

عضو شورای شهر بندر امام نیز در ادامه این مراسم اظهار کرد: به عقیده بنده این شهر هم محروم و هم مظلوم است.

حسین عبیداوی ادامه داد: عدم وجود بیمارستان، اداراتی نظیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، اداره تبلیغات اسلامی و ... همه شاهد و دلیل محرومیت و مظلومیت بندر امام است.

وی افزود: وضعیت آموزش و پرورش بندر امام بسیار رقت‌بار است و این اداره در فقر و فلاکت و بدبختی به سر می‌برد.

عضو شورای شهر بندر امام در پایان متذکر شد: این شهر نیازمند توجه ویژه مسئولان است و مسئولان باید برای مشکلات بی‌شمار این شهر هرچه سریع‌تر چاره‌ای اساسی اندیشیده و گام‌های جدی و مؤثری برای رفع این مشکلات بردارند.
مرجع / فـارس
برچسب ها: بندر امام
:
:
:
آخرین اخبار