تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۳
کد خبر: ۹۴۱۹۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
روند رضایت‌بخش كاراته مسجدسلیمان
رییس هیات كاراته مسجدسلیمان می‌گوید این رشته در این شهرستان هیچ وقت روند نزولی نداشته است و رشته‌ای موفق بوده است.

بهرام آذرپیكان اظهار كرد: كاراته مسجدسلیمان وضعیت بسیار خوب و مطلوبی دارد و در هر دو بخش سبك‌های آزاد و كنترلی بخش‌های آقایان و بانوان در سطح كشور صاحب عنوان است.

وی افزود: در سبک‌های آزاد دو بانوی شهرستان، به نام‌های فاطمه شكیبافر و زیبا آرین‌نژاد عضو تیم‌ملی هستند. ما سال گذشته نیز زهرا اشترایه را داشتیم كه در مسابقات كیوكوشین ماتسوشیما به عنوان نایب‌قهرمانی جهان دست پیدا كرد. همچنین سال گذشته تیم شهرستان مسجدسلیمان در مسابقات سبك‌های كنترلی كشور، سوم شد و یک تیم هم در لیگ برتر کشور داشتیم که به عنوان نایب‌قهرمانی رسید. همچنین در بخش كنترلی و آزاد خوزستان، تیم بانوان شهرستان قهرمان شد.

رییس هیات كاراته شهرستان مسجدسلیمان بیان كرد: در بخش آقایان نیز در سال 93 در سبك‌های آزاد در رشته كیوكوشین ماتسوشیما قهرمان كشور شدیم. در كل كاراته شهرستان مسجدسلیمان موفق است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا امکانات موجود در شهرستان متناسب با تعداد علاقه‌مندان به این رشته است؟ خاطرنشان‌كرد: از امكانات موجود در شهرستان راضی هستیم، چرا كه شرکت نفت حمایت خوبی از تیم‌های‌مان دارد و آن تیم‌هایی هم كه تحت پوشش نفت نیستند، از طریق اداره ورزش و جوانان شهرستان حمایت می‌شوند. همچنین ارگان‌های موجود در شهرستان در جهت در اختیار گذاشتن سالن، همكاری خوبی با ما دارند.

آذرپیكان با بیان این‌که كاراته مسجدسلیمان هیچ وقت روند نزولی نداشته است، گفت: بازیكنان ما همیشه روی سكو هستند و همان طور که گفتم در این راستا اداره ورزش و جوانان شهرستان و شرکت نفت حمایت‌های خوبی از این رشته داشته‌اند. این رشته از همه نظر در مسجدسلیمان حمایت می‌شود. كاراته در مسجدسلیمان سابقه دیرینه دارد و تقریبا جزو رشته‌های مقام‌آور شهرستان است.

وی درباره تعداد کاراته‌کاهای سازمان‌یافته این شهرستان، عنوان كرد: در بخش بانوان بیش از 300 نفر و در بخش آقایان نزدیك به 600 نفر ورزشكار سازمان‌یافته داریم.

رییس هیات كاراته مسجدسلیمان با اشاره به فعالیت خوب این هیات در زمینه استعدادیابی، گفت: طرح استعدادیابی در رده‌های سنی پایه در شهرستان با تعاملی كه با اداره ورزش و جوانان و شرکت نفت داریم، به خوبی صورت می‌گیرد و در كلاس‌هایی كه برگزار می‌كنیم به صورت اساسی كار می‌كنیم.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار