تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۵
کد خبر: ۹۴۱۹۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
معاون بهره‌برداری آبفار خوزستان:
آب ۳۴۳ روستای خوزستان به وسیله تانکر تأمین می‌شود
معاون بهره‌برداری آبفار خوزستان با بیان اینکه تانکرها آب آشامیدنی ۳۴۳ روستای خوزستان را تأمین می‌کنند، گفت: تعداد ۱۱ هزار و ۱۶۷ خانوار در این روستاها ساکن هستند.

عبدالحمید گرامی‌پور اظهار داشت: 4 هزار و 15 روستا در خوزستان وجود دارد که همگی تحت پوشش خدمات آبرسانی اداره کل آب و فاضلاب روستایی هستند.

وی با بیان اینکه روستاهای با تعداد بالای 20 خانوار در اولویت برای تکمیل خطوط انتقال آب هستند، گفت: 2 هزار و 16 نفر از روستاهای خوزستان زیر 20 خانوار هستند که خدمات آبرسانی به آنها در حال حاضر به وسیله تانکر انجام می‌شود.

معاون بهره برداری اداره کل آب و فاضلاب روستایی خوزستان در پاسخ به این پرسش که برای آبرسانی به روستاهایی که از لوله کشی آب بی بهره هستند، از چند تانکر استفاده می‌شود، عنوان کرد: 86 تانکر کار آبرسانی را به روستاهای مختلف خوزستان انجام می‌دهند.

وی با بیان اینکه تانکرها آب آشامیدنی 343 روستای خوزستان را تأمین می‌کنند، افزود: تعداد 11 هزار و 167 خانوار در این روستاها ساکن هستند.

گرامی‌پور درباره میانگین استفاده از آب در روستاهای خوزستان به ازای هر نفر چند لیتر است، بیان کرد: در حال حاضر میانگین ما مصرف روزانه 200 لیتر به ازای هر نفر است که 50 لیتر از میزان استاندارد بیشتر محسوب می‌شود.
مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار