تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۲
کد خبر: ۹۴۲۰۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرماندار شوش:
امکانات ورزشی در مناطق روستایی شوش کافی نیست
فرماندار شوش گفت:امکانات ورزشی در مناطق روستایی این شهرستان متناسب با نیاز جوانان و علاقه مندان به ورزش نیست.

رضا نجاتی روز سه شنبه در نشست شورای ورزش شهرستان شوش با تقدیر از اقدامات صورت گرفته از سوی بخشداران در مناطق روستایی این شهرستان و احداث زمین چمن ورزشی در روستاهای شوش افزود:زمین های چمن ورزشی متناسب با نیاز جوانان باید در روستاها احداث شوند.

وی یکی از سیاست های دولت در زمینه ورزش را فراهم کردن امکانات لازم ورزشی در مناطق شهری و روستاها عنوان کرد و گفت:ورزش به دلیل ایجاد روحیه نشاط، شادابی، سلامت جسم و روانی باید در جامعه گسترش یابد.

نجاتی همچنین از کم توجهی نسبت به ورزش قهرمانی در شهرستان شوش انتقاد کرد و گفت:باید با برنامه ریزی زمینه شکوفایی ورزش قهرمانی در شهرستان شوش فراهم شود.

وی اداره ورزش و جوانان شهرستان شوش را موظف کرد با همکاری پیشکسوتان ورزش و ارائه یک طرح جامع نسبت به فعال سازی تیم ها و رشته های ورزشی فراموش شده در سطح شهرستان شوش اقدام کند.

فرماندار شهرستان شوش از پیگیری جدی در خصوص ساماندهی و احیای رشته های ورزشی در این شهرستان خبر داد و گفت: فرمانداری در این رابطه از هیچ کوشش و تلاشی دریغ نخواهد کرد.

وی ضمن قدردانی از اقدامات خوب صورت گرفته در زمینه گسترش ورزش همگانی در شوش از شهرداران خواست با نصب وسایل ورزشی در پارک ها و اماکن عمومی زمینه گسترش ورزش همگانی در شهرستان شوش را برای علاقه مندان فراهم کنند.

فرماندار شوش همچنین افزود:از اداره کل ورزش و جوانان استان خوزستان انتظار می رود توجه بیشتری نسبت به مسایل و مشکلات ورزشی شهرستان شوش داشته باشد.

وی همچنین بیان کرد:با توجه به فرا رسیدن فصل تابستان و ضرورت توجه به اوقات فراغت دانش آموزان ویژه برنامه های متنوعی برای جوانان و نوجوانان این شهرستان در نظر گرفته شده و در دست اجراست.

شهرستان شوش با 200 هزار نفر جمعیت دارای 220 روستا می باشد.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار