تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۶
کد خبر: ۹۴۲۰۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
افزایش سهم حمل و نقل ریلی در منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی (ره)
با برنامه ریزی و اتخاذ تمهیدات ویژه توسط کارشناسان حوزه عملیات بندری اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان، سهم حمل و نقل ریلی در منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی(ره) افزایش یافت.

گرایلو معاون دریایی و بندری اداره کل بنادر و دریانوردی استان با اشاره به سیاست‌های کلان سازمان بنادر و دریانوردی و همکاری راه آهن جمهوری اسلامی به منظور افزایش سهم ریلی بنادر اظهار کرد: طی سه ماهه نخست امسال تعداد کل واگن‌های حامل کالا در این مجتمع بزرگ بندری به بیش از 6 هزار و 957 دستگاه رسید که این تعداد نشان دهنده رشد 14 درصدی در این بخش است. به دنبال ورود این تعداد واگن، بیش از 388 هزار و 694 تن کالا به صورت ریلی حمل شد که رشد 22 درصدی را در پی داشته است.

وی با اشاره به ورود و پهلودهی 281 فروند کشتی در این بندر در سه ماه نخست امسال افزود: تخلیه و بارگیری انواع کالا در منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی (ره) با رشد یک درصدی در سه ماهه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل، از مرز 6 میلیون و 263 هزار تن گذشت.

گرایلو تصریح کرد: شاخص بهره وری کشتی‌ها در این مجتمع بزرگ بندری با افزایش سه درصدی در سه ماهه نخست امسال نسبت به مدت مشابه در سال گذشته به 195 تن بر ساعت رسید.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار