تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۴
کد خبر: ۹۴۲۱۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
معاون فرماندار اندیمشک خبر داد:
بدهی 2 میلیاردی شهرداری به اداره کتابخانه‌های اندیمشک
معاون فرماندار اندیمشک گفت: شهرداری این شهر در حال حاضر 2 میلیارد و 400 میلیون ریال به اداره کتابخانه‌ها بدهی دارد.

امیرحمزه بزرگی بعد از ظهر امروز در نشست مشترک انجمن کتابخانه‌های عمومی این شهرستان اظهار کرد: برای نهادینه کردن فرهنگ کتاب و کتابخوانی و مطالعه، باید از کوچکترین واحد اجتماع که همان خانواده است کار را شروع کرد.

وی افزود: باید ضمن توسعه کتابخانه‌های موجود در شهرستان نسبت به راه اندازی کتابخانه‌های جدید با کمک سایر دستگاه‌ها و خیرین اقدام کرده و در عین حال سطح کیفی کتابخانه‌ها را نیز ارتقا دهیم.

معاون فرماندار اندیمشک با اشاره به بدهی شهرداری به اداره کتابخانه‌های عمومی این شهرستان، تصریح کرد: شهرداری این شهر در حال حاضر 2 میلیارد و 400 میلیون ریال به اداره کتابخانه‌ها بدهی دارد که امیدواریم هر چه سریعتر نسبت به پرداخت این بدهی در راستای تقویت فرهنگ مطالعه در سطح شهرستان اقدام شود.

بزرگی یادآور شد: شهرداران شهرهای حسینیه و بیدروبه در بخش الوار گرمسیری همکاری خوبی با اداره کتابخانه‌ها دارند که از آنان تقدیر می‌شود.

وی مطالعه کتاب و کتابخوانی را از نیازهای امروز بشر برشمرد و افزود: مسیر تعالی، رشد و علم‌آموزی امروز همه ما در گرو تحقیق، مطالعه و کتابخوانی است و باید همه در این راه تلاش کنیم.

وی ادامه داد: وجود فضای کتابخانه در هر یک از مناطق شهری فواید بسیاری را برای عموم مردم آن منطقه دارد و به دلیل سرعت در دستیابی به اطلاعات افراد تشویق به مطالعه کردن خواهند شد.

وی در پایان افزود: با توجه به فصل تابستان و در راستای غنی‌سازی اوقات فراغت نوجوانان و جوانان و همچنین گسترش مؤلفه‌های فرهنگی در جامعه لازم است که همه دستگاه‌های اجرایی به کتاب و کتابخوانی توجه بیشتری داشته باشند.

در این نشست، حاضران در خصوص مشکلات مربوط به کتابخانه‌‌ها و راهکارهای برون رفت از این مشکلات به بحث و تبادل نظر پرداختند.
مرجع / فـارس
برچسب ها: اندیمشک
:
:
:
آخرین اخبار