تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۸
کد خبر: ۹۴۲۱۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سعدون زاده تأکید کرد:
شرایط فعالیت بهتر خبرنگاران در آبادان فراهم شود
نماینده آبادان در مجلس گفت: مسئولان آبادان به‌خصوص فرماندار شرایطی را فراهم کنند که خبرنگاران در کنار مسئولان برای انعکاس اخبار و رویدادها حاضر باشند.

جواد سعدون زاده اظهار کرد: خبرنگار در واقع امین مردم است به‌گونه‌ای که حوادث، وقایع و رخدادهای جامعه را باید حین امانت، به افکار عمومی و مردم منتقل کند تا بتوانند برداشت شفافی از رخدادها داشته باشند.

وی تصریح کرد: رخدادهایی که در هاله‌ای از ابهام قرار می‌گیرند ممکن است که آرامش جامعه، وحدت ملی و همبستگی و همچنین در نتیجه مسیر یک جامعه‌ای را دگرگون کند به همین دلیل خبرنگار به‌عنوان راوی شجاع، مخلص، با حرفه و با تجربه می‌تواند در آگاهی بخشی و هدایت جامعه نقش بسزایی داشته باشد.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه نهادهای حاکمیتی و قانونی باید تسهیلات ویژه‌ای را برای این قشر هدایت آفرین و آگاهی‌بخش داشته باشند، عنوان کرد: چنانچه خبرنگار کار خود را به‌درستی انجام دهد می‌تواند آرامش را به جامعه برگرداند و افراد تشنه حقیقت را با جان و صداق خود سیراب کند.

وی اضافه کرد: به‌طور حتم مسئولان دولت در شهرستان آبادان از جمله فرماندار این شهر باید بدانند که حضور خبرنگاران در لحظه لحظه مسئولیتشان یکی از راه‌های اساسی ببین خدمات و فعالیت‌های آنها به شمار می‌رود.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امیدوارم مسئولان رابطه حسنه و دوستانه‌ای با خبرنگاران داشته باشند، ادامه داد: خبرنگار می‌توانند پلی مطمئنی بین مسئولان و مردم باشد که بتوانند ارزش خدمات و گستره خدمات مسئولان را به مردم منتقل کنند.

سعدون زاده توضیح داد: رابطه بین مسئولان و خبرنگاران باید یک رابطه تکمیلی و ایده آل برای خدمت شایان و در خور مردم باشد.

دولت تدبیر و امید تاکنون بر نقش خبرنگاران تأکید ویژه‌ای داشته است و انتظار می‌رود نماینده عالی دولت در آبادان نیز در راستای رویکرد دولت تعامل مناسبی را با این قشر داشته باشد.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار