تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۵
کد خبر: ۹۵۵۶۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سرپرست شهرداری خرمشهر:
کتابخانه‌های خرمشهر جذابیت ندارند
سرپرست شهرداری خرمشهر گفت: کتابخانه‌های خرمشهر جذابیت ندارند که از رئیس اداره کتابخانه‌های خرمشهر می‌خواهیم برای ورود شهرداری در موضوع الکترونیکی کردن کتابخانه‌ها، برنامه‌ریزی کند.

عزیز ساعدی روز چهارشنبه در جلسه انجمن کتابخانه‌های خرمشهر، علت مشکلات کتابخانه‌های خرمشهر را بیش از عدم دریافت پنج درصد شهرداری به ناتوانی در مدیریت بحران نسبت داد و اظهار کرد: مدیریت به معنای خارج‌شدن از بحران است و من به عنوان عضوی از انجمن کتابخانه‌های خرمشهر، عملکرد کتابخانه‌ها را در این شرایط خوب ارزیابی نمی‌کنم.

سرپرست شهرداری خرمشهر با بیان اینکه نباید تنها انتظار از شهرداری پرداخت پنج درصد باشد، تصریح کرد: شهرداری می‌تواند خدماتی همچون انجام کارهای تبلیغاتی، سرویس‌دهی و حتی مجهز کردن کتابخانه‌ها و توسعه فضاهای کتابخانه‌ای را انجام دهد.

وی ادامه داد: کتابخانه‌های خرمشهر جذابیت ندارند که از رئیس اداره کتابخانه‌های خرمشهر می‌خواهم برای ورود شهرداری در امر الکترونیکی کردن کتابخانه‌ها برنامه‌ریزی کند.

ساعدی تجربه خود در امر احیای کتابخانه‌های شهر «بستان» را یادآور شد و گفت: کتابخانه‌های بستان کتابخانه‌های مرده‌ای بودند که پس از تجهیز این مراکز به اینترنت، سیستم و وسایل الکترونیکی، اینک کتابخانه‌های این شهر یکی از بهترین کتابخانه‌های استان محسوب می‌شوند.

سرپرست شهرداری خرمشهر از صرف مبالغ قابل توجهی از سوی سازمان منطقه آزاد اروند برای انجام کارهای تبلیغاتی در شهرستان‌های دیگر به جای هزینه کردن در منطقه خبر داد و گفت: سازمان منطقه آزاد اروند در اهواز و در امتداد مسیر حد فاصل استانداری تا نمایشگاه بین‌المللی را با هزینه تقریبی 560 میلیون تومان اقدام به نصب بنرهای تبلیغی کرده که با این مبلغ می‌توانست مشکل کتابخانه‌ها را به طور کامل رفع شود.

وی در پایان تاکید کرد: ما نیازمند ورود منطقه آزاد اروند در بحث فرهنگی و ورزشی هستیم و کتابخانه‌های خرمشهر نیازمند تجهیز هستند که نقش سازمان منطقه آزاد اروند می‌تواند در این میان بسیار تاثیرگذار باشد.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار