تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۰
کد خبر: ۹۵۵۹۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس انجمن حمایت از بیماران سرطانی دزفول:
مرکز درمان بیماران سرطانی دزفول آغاز به کار می‌کند
رئیس انجمن حمایت از بیماران سرطانی دزفول گفت: مرکز درمانی مختص بیماران مبتلا به سرطان دزفول امسال با همکاری خیرین شهرستان آغاز به کار می‌کند.

محمدرضا اسماعیل بیگی اظهار داشت: انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان با پیگیری‌ها و حمایت‌های تعدادی از خیرین شهرستان در خرداد سال 91 با دریافت مجوز رسمی در دزفول آغاز به کار کرده است.

وی گفت: مرکز درمانی بیماران سرطانی دزفول امسال و با هدف تامین نیازمندی‌های بیماران مبتلا به سرطان با همکاری خیرین شهرستان آغاز به کار می‌کند.

رئیس انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان دزفول عنوان کرد: در ابتدا برای ساخت این مرکز درمانی زمینی به مساحت 3600 متر مربع جهت تاسیس مرکز تخصصی رادیوتراپی و آنکولوژی از شهرداری خریداری شد.

وی افزود: مراسم کلنگ زنی این مرکز درمانی روز یازدهم اردیبهشت 92  با حضور تعدادی از خیرین و مسؤلان شهری در مقابل مجتمع فرهنگی پارک بعثت دزفول، انجام گرفت و در حال حاضر مراحل ساخت آن با نظارت کامل انجمن و مشارکت خیرین  پیش می‌رود.

اسماعیل بیگی بیان کرد: این مرکز درمانی در هفت طبقه با زیر بنای 6500 متر مربع با کمک های مالی و معنوی  خیرین در مجاورت بیمارستان بزرگ دزفول در حال  ساخت است.

وی گفت: در این مرکز علاوه بر بخش های رادیوتراپی و شیمی درمانی، بخش‌هایی چون درمانگاه بیماران خاص، اقامتگاه پزشک، اسکان موقت همراهان، نمازخانه و پارکینگ در نظر گرفته شده است.

وی افزود: تمامی اقدامات این انجمن از محل کمک های مردمی و خیرین تامین اعتبار می‌شود و هیچ گونه کمک دولتی به ساخت مرکز درمانی و فعالیت این انجمن  نمی‌شود.
مرجع / تسنیم
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۹
0
1
درود به مردم سخاوتمند دزفول که تا حالا 16 میلیارد کمک خیریه کردند برا ساخت بیمارستانی که شمال خوزستان و جنوب لرستان و ایلام رو پوشش میده
:
:
:
آخرین اخبار