تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۶
کد خبر: ۹۵۶۵۵
تعداد نظرات: ۲ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیرکل صنعت،معدن و تجارت خوزستان:
تعطیلی ۲۰۰ واحد صنعتی خوزستان بیکاری صدها نفر را به دنبال داشته است
برخی از واحدهای صنعتی استان خوزستان به دلیل عدم حمایت و کمبود نقدینگی غیرفعال شدند و احیاء این ۴۰۰واحد صنعتی غیر فعال خوزستان، می‌تواند زمینه اشتغال ۸هزار نفر را فراهم کند
مدیرکل صنعت،معدن و تجارت خوزستان گفت: برخی از واحدهای صنعتی استان خوزستان به دلیل عدم حمایت و کمبود نقدینگی غیرفعال شدند و احیاء این ۴۰۰واحد صنعتی غیر فعال خوزستان، می‌تواند زمینه اشتغال ۸هزار نفر را فراهم کند.

نورالله حسن‌زاده اظهار داشت: ظرفیت استان خوزستان در صنایع و معادن بسیار بالاست اما متاسفانه حمایتی از این صنایع صورت نمی‌گیرد.

وی افزود: در پنج سال اخیر بیش از 200 واحد صنعتی تعطیل و یا غیرفعال شدند که سبب بیکاری صدها نفر از کارگران شده است.

مدیرکل صنعت،معدن و تجارت خوزستان گفت: توقع داریم دستگا‌ه‌های اجرایی و بانک‌ها به طور جدی وارد عمل شوند و با حمایت‌های قاطع خود مانع از ضربه شدید به صنعت استان خوزستان شوند. استان خوزستان با بیش از یک هزار و سیصد واحد صنعتی جایگاه مناسبی در صنعت کشور دارد اما متاسفانه به این بخش توجه نمی‌شود.

حسن‌زاده اظهار داشت: طرح بسته حمایتی از فعالان اقتصادی استان خوزستان مصوب شده که بانک‌ها و سازمان‌های اجرایی تا 15 مردادماه امسال زمان اظهار نظر و پیشنهاد را در این طرح دارند.

وی افزود: نزدیک به 400 واحد صنعتی در استان خوزستان غیرفعال هستند که در صورت فعالیت این بخش‌ها بیش از هشت هزار نفر مشغول به کار خواهند شد.

رئیس صنعت،معدن و تجارت استان خوزستان عنوان کرد: دیگر بخش‌های فعال نیز موقعیت خوبی ندارند و با ظرفیت پایین‌تر از حد استاندارد خود در حال فعالیت هستند.
مرجع / تسنیم
غیر قابل انتشار: ۳
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۲
آقاجری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۹
3
0
باسلام.جناب اقای حسن زاده ازمدیران باتجربه استان هستند.امیداوریم باهمکاری سایرارگان های مرتبط مشکل بوجودامده رامدیریت کنند
حسام الدين
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۳۰
0
2
وقتي يه صنعتگر خوزستان ميتونه تو اصفهان با حمايت مسئولين اصفهان كارخانه خودش رو راه اندازي كنه ، واقعا چرا بايد تو خوزستان سرمايش رو بزاره ؟
مشكل كار كجاست ؟‌
:
:
:
آخرین اخبار