تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۷
کد خبر: ۹۵۷۶۷
تعداد نظرات: ۳ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نتایج نهایی آزمون استخدامی سال 91 خوزستان اعلام شد
نتایج نهایی پذیرفته شدگان آزمون استخدام پیمانی مربوط به اسفندماه سال 91 استانداری خوزستان و فرمانداری‌های تابعه اعلام شد.

داوطلبین می‌توانند برای اطلاع از نتایج این آزمون به پایگاه اینترنتی اطلاع رسانی استانداری خوستان (http://www.ostan-khz.ir) مراجعه کنند.

بنابر اعلام اداره کل اداری و مالی استانداری خوزستان، جهت انجام مراحل استخدامی با قبول شدگان اصلی تماس گرفته خواهد شد بنابراین داوطلبان از مراجعه حضوری و تماس تلفنی اکیدا خودداری کنند.

در این آزمون در نهایت 262 نفر به عنوان افراد اصلی و ذخیره برای اشتغال در 34 دستگاه اجرایی استان انتخاب شده‌اند و مهلت اعتراض به نتایج آزمون تا 7 مردادماه امسال است و پس از اتمام این موعد به هیچ گونه اعتراضی ترتیب اثر داده نخواهد شد.
مرجع / ایسنا
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۳
مرتضی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۳۰
0
1
پس نتیجه باقی دستگاه ها چی شد؟ همه که برای استانداری و فرمانداری شرکت نکرده بودن!!! آزمون اسفند 91 واسه تمام دستگاه ها و ادارات استان بود. اونها کی اعلام میشه؟ لطفا پیگیری کنید
بنده خدا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۳۱
0
1
پس تکلییف استخدام هواپیمایی چی میشه. الآن 5 ماهه که ما رو گذاشتن سرکار.میگن باید از تهران بیان برای مصاحبه. از تهران هم نمیان. برای چیش رو خدا میدونه. لطفا در صورت امکان پی گیری بفرمایید و به این جماعت منتظر هم اعلام بفرمایید.
متشکرم
منتظرازسال91
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۱
0
1
دوستان خوز نیوز لطفا باقی دستگاههای ازمون اسفند 91روهم پی گیری کنید.من میرم استانداری میگه به اداره خودتون مراجعه کنید اداره خودمون میگه تادستورازاستانداری بیاد. ممنونم یه خبری بگیرید.
:
:
:
آخرین اخبار