تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۵
کد خبر: ۹۵۷۹۱
تعداد نظرات: ۴ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نارضایتی هوادران نفت آبادان از عدم خرید امتیاز تیم فولاد نوین خوزستان
جمعی از هواداران باشگاه صنعت نفت آبادان در پی عدم خرید امتیاز تیم لیگ برتری فولاد نوین خوزستان با ابراز نارضایتی از بی توجهی مسوولین این تیم به خواست هواداران خواستار برکناری مدیر عامل این باشگاه شدند
جمعی از هواداران باشگاه صنعت نفت آبادان در پی عدم خرید امتیاز تیم لیگ برتری فولاد نوین خوزستان با ابراز نارضایتی از بی توجهی مسوولین این تیم به خواست هواداران خواستار برکناری مدیر عامل این باشگاه شدند.

پس از صعود تیم فولاد نوین خوزستان به لیگ برتر با اعلام سازمان لیگ ایران این تیم به دلیل زیر مجموعه بودن فولاد خوزستان که در لیگ برتر حضور دارد نتوانست در جمع تیم های لیگ برتری قرار گیرد صنعت نفت آبادان، نفت مسجد سلیمان، استقلال اهواز و چند تیم از سایر نقاط کشور خواستار خرید امتیاز تیم فولاد نوین خوزستان بودند.

در حالی که دوستدارن تیم فوتبال صنعت نفت در انتظار تصمیم مسوولین نفت برای خرید سهام باشگاه فولاد نوین بودند استقلال اهواز که از نظر مالی شرایط مناسبی ندارد و فصل گذشته به لیگ دسته دوم سقوط کرده بود موفق به خرید امتیاز این تیم شد.

در این بین هواداران آبادانی که خیلی خوشبین بودند امتیاز باشگاه فولاد نوین به آبادان بیاید تا شاهد حضور تیم محبوب شهرشان در لیگ برتر باشند سخت از عدم خرید این امتیاز آزرده خاطر شدند و خواهان برکناری علی عیسی زاده مدیر عامل باشگاه صنعت نفت آبادان هستند.

محمد دغلاوی یکی از این هواداران آبادانی گفت: خرید امتیاز تیم فولاد نوین بهترین فرصت برای صنعت نفت بود تا یک بار دیگر به لیگ برتر بازگردد اما مسوولین این باشگاه فرصت را از دست دادند.

وی اظهار داشت: استاندار خوزستان، مدیر کل ورزش و جوانان این استان و همچین فرماندار ویژه آبادان تدابیر خاصی برای خرید امتیار فولا نوین خوزستان توسط صنعت نفت آبادان داشتند اما مدیران این باشگاه حتی به این خواسته مسوولین توجهی نکردند.

دغلاوی تصریح کرد: عیسی زاده مدیر آینده نگر و گزینه مناسبی برای مدیریت باشگاه صنعت نفت نیست و باید از این سمت برکنار شود.

جواد بناپور یکی دیگر از هواداران آبادانی گفت: مسوولین باشگاه صنعت نفت باید دلیل عدم خرید امتیاز تیم لیگ برتری فولاد نوین را به صورت شفاف اعلام کنند زیرا ابهاماتی در این موضوع برای هوادران صنعت نفت وجود دارد.

وی افزود: اینکه عیسی زاده بعنوان مدیر عامل باشگاه صنعت نفت خبر از عدم آماده بودن زیر ساخت های این باشگاه برای حضور در لیگ برتر می دهد دلیل قانع کننده ای برای هواداران نیست چون نفت سابقه حضور در لیگ برتر را دارد.

بناپور اظهار داشت: فصل گذشته تیم صنعت نفت بین 12 تیم گروه 2 در جایگاه پنچم قرار گرفت و در فصل آتی در رقابتی سخت بین 20 تیم برتر دو گروه لیگ 1 شانس خود را برای صعود به لیگ برتر امتحان کند.

وی افزود: با وضعیت موجود تیم، هواداران کمترین شانس را برای صعود تیم صنعت نفت آبادان به لیگ برتر را متصور هستند.

سعید سجادی دیگر هوادار آبادانی گفت: عیسی زاده در فصل گذشته نشان داد در اداره امور باشگاه صنعت نفت توفیق خاصی ندارد و به طور حتم برخی ها به وی اجازه ندادند برای خرید تیم فولاد نوین خوزستان مذاکره و اقدام کند.

وی افزود: اگر تیم صنعت نفت راهی لیگ برتر می شد برخی بازیکنان پا به سن گذاشته که نزدیکی خاصی به مدیر عامل باشگاه دارند و توانایی حضور در لیگ برتر را ندارند باید از تیم جدا می شدند و به نظر بسیاری از فوتبال دوستان آبادان این مساله مهمترین عامل برای عدم خرید امتیاز تیم فولاد نوین بود.

سجادی اظهار داشت: خواست هواداران حضور تیم صنعت نفت در لیگ برتر بود و اکنون که مدیر عامل این باشگاه به خواسته هواداران تن نداد از مسوولین خواستار اتخاذ تدابیر جدید در باشگاه هستیم.

وی تصریح کرد: این مساله نباید همانند عدم صعود تیم در فصل گذشته به لیگ برتر پشت گوش انداخته شود و مسوولین دلسوز آبادانی باید به این خواسته هواداران جامع عمل بپوشانند.

رییس اداره ورزش و جوانان آبادان در این خصوص گفت: مسوولین آبادان و حتی مدیران ارشد استان خوزستان خواستار خرید امتیاز فولاد نوین خوزستان توسط نفت آبادان بودند که این مهم به سرانجام نرسید.

پیمان ادیبی اظهار داشت: تیم صنعت نفت پتاسنیل حضور در لیگ برتر را داشت اما مسوولین این باشگاه بنا به دلایلی حاضر به خرید امتیاز تیم فولاد نوین نشدند.

رییس اداره ورزش و جوانان آبادان افزود:بهترین فرصت برای حضور دوباره تیم صنعت نفت در لیگ برتر مهیا شده بود اما این فرصت از دست رفت و تیم صنعت نفت باید در کوران مسابقات لیگ دسته اول که در این فصل بسیار سخت خواهد بود شانس خود را برای صعود به لیگ برتر را امتحان کنند.

ادیبی تصریح کرد:باشگاه صنعت نفت توسط وزرات نفت اداره می شود و به طور حتم مدیر عامل این باشگاه نمی تواند به تنهایی تصمیم به خرید امتیاز تیم فولاد نوین خوزستان می گرفت.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خوزستان با عنوان این مطلب که مدیریت باشگاه صنعت نفت آبادان تاکنون کارنامه قابل قبولی نداشته است به خبرنگار ایرنا گفت:مدیریت باشگاه صنعت نفت آبادان کارآمد نبوده و نتوانست برای صعود به لیگ برتر توفیق کسب کند.

فرج الله خبیر اظهار داشت:جای سوال است که چرا تیم ریشه داری نظیر تیم صنعت نفت آبادان به این وضعیت دچار شده است و مدیریت استان، انتظار دارد که مجموعه مدیریت باشگاه صنعت نفت به گونه ای عمل کند تا این تیم قوام و قدرت لازم را پیدا کرده و در لیگ دسته 1 حضور یابد.

خبیر گفت:وضعیت موجود تیم صنعت نفت در شان و منزلت مردم فوتبالدوست آبادان و سابقه فوتبال آبادان نیست.

معاون استاندار خوزستان ابراز امیدواری کرد تا مجموعه مدیریت صنعت نفت و پالایشگاه آبادان این تیم ریشه دار از حواشی به دور شده و مردم نیز در این زمینه کمک کنند تا شرایط لازم تیم از دسته1 به لیگ برتر صعود کند.
مرجع / ایرنا
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۴
جواد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۳۰
1
1
ای آبادان غیرت مردمت کو - نسل جوان امروز شور و تعصبت کو . عیسی زاده غیربومی و سر باند عزیزش هوری عامل اصلی نخریدن امتیاز فولادنوین هستن . حال که چنین شد هم عیسی زاده و هم هوری باید از این تیم اخراج بشن .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۳۱
1
0
مديران در خوزستان به اندازه رامبد جوان هم براي ابادان غيرت بخرج نمي دهند حيف شد ابادان حيف و حيف ......
امیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۳
0
0
سلام آقای عیسی زاده و هوری دو نفر خوزستانی ، بومی ، متعصب و وفادار به مردم خوزستان و آبادان بوده و هستند . درود بر خوزستان و خوزستانی .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۳
0
1
اگه میومد امتیاز میخرید فطعاً سقوط میکرد
بهتره فوتبالی بیایم لیگ برتر
:
:
:
آخرین اخبار