تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۹
کد خبر: ۹۵۸۶۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
یک عضو شورا به مهر مطرح کرد:
انتقاد از صادر نشدن مجوز ورود عضو علی البدل به شورای شهر خرمشهر
رئیس شورای شهر خرمشهر از صادر نشدن مجوز ورود عضو علی‌البدل به شورا خبر داد و آن را بازی سیاسی جدید در جهت پیچیده شدن انتخاب شهردار خرمشهر می‌داند.

علی بندری عنوان کرد: از روز ۲۵ خرداد سال جاری که سید جواد ادریس پور عضو شورای شهر خرمشهر استعفای خود را به صحن شورا تقدیم کرد و موردقبول و تائید قرار گرفت تاکنون متأسفانه مجوز ورود شخص علی‌البدل به شورا صادر نشده است.

وی افزود: طبق روال قانونی شورا، نامه عضو جدید شورا را به فرمانداری ارائه دادیم ولی با بازی‌های سیاسی جدید و سنگ‌اندازی‌های عجیب مواجه شدیم.

بندری تصریح کرد: فرمانداری خرمشهر اعتقاد دارد چون عضو علی‌البدل شورا شاغل در شهرداری خرمشهر است باید از سمت خود استعفا دهد تا با ورود وی به شورا موافقت کنیم.

بندری، این اقدام فرمانداری را در ابتدا طبق قانون دانست ولی با انتقاد از فرماندار خرمشهر گفت: اگر قانون این اجازه را نداده است که فرد شاغل در شهرداری نباید در شورا نیز حضور یابد چرا یکی از اعضای شورای شهر خرمشهر همزمان کارمند شهرداری و مامور به کار در فرمانداری خرمشهر است؟

وی در ادامه انتقاد خود از فرماندار خرمشهر گفت: فرماندار نماینده دولت در یک شهرستان است و باید امور را به نحو مثبت و به نفع شهر حرکت دهد که متأسفانه در مورد جریان حاشیه‌های شهرداری و شورا، این را از فرماندار خرمشهر تاکنون ندیده‌ایم.

بندری افزود: فرماندار حاضر به استفاده از اختیارات قانونی خود در مورد این جریان خاص در شهر نیست.

وی در خصوص اتمام مهلت سرپرست موقت شهرداری و تکلیف وی بعد از مهلت قانونی گفت: مهلت قانونی سرپرست موقت شهرداری خرمشهر که سه‌ماهه بود به اتمام رسیده است ولی چون در حال حاضر تکلیف شهردار خرمشهر هنوز مشخص نشده است طبق قانون سرپرستی وی تمدید خواهد شد.

عضو شورای شهر خرمشهر در پایان گفت: از همه مسئولین بزرگ شهر که می‌توانند اقدام مؤثری برای شهر و مردم خرمشهر داشته باشند انتظار اتحاد و همدلی را داریم و امیدواریم جناح‌بندی‌های حاکم در شهر که مسبب اصلی این جریانات در خرمشهر شده‌اند نیز گسسته شوند و مسئولین نگاهی نو در هدف آبادانی خرمشهر داشته باشند.
مرجع / مـهـر
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۳۱
0
2
با سلام و عرض ادب
بعضی واقعا چقدر راحت جو را متشنج میکنند دیگر اینبار توهین به فرماندار . شما که از اتحاد و همدلی میگویید چرا حد و مرزی برای صحبتهای خود ندارید یک مقام اجرایی در راس همه امور بعد رئیس شورا به ایشان انتقاد کنند جای بحث دارد.
:
:
:
آخرین اخبار