تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۸
کد خبر: ۹۵۹۷۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
«از ما» به یزد رفت
«از ما» به یزد رفتفیلم "از ما" به نویسندگی و کارگردانی سید مرتضی سبزقبا به بخش مسابقه دهمین جشنواره ملی فیلم کوتاه و مستند رضوی راه یافت.

دبیرخانه دهمین جشنواره ملی فیلم کوتاه و مستند رضوی یزد اسامی فیلم‌های بخش مسابقه این جشنواره را اعلام کرد.

از میان 531 فیلم رسیده به جشنواره دهم رضوی 27 فیلم به بخش داستانی این جشنواره راه پیدا کردند.

فیلم کوتاه داستانی "از ما" ساخته سید مرتضی سبزقبا (فیلمساز خوزستانی اهل دزفول) به رابطه انسانی و اخلاقی انسان‌هایی با دو ملیت متفاوت می‌پردازد که به ­رغم این که در همسایگی هم زندگی می‌کنند اما سال‌ها است که از هم بی‌خبرند. این دو حالا پس از سال‌ها همدیگر را در دزفول می‌یابند.  

اسامی عوامل تولید این فیلم به این شرح‌ هستند:

نویسنده و کارگردان: سید مرتضی سبزقبا، تصويربردار: امير علی‌ويسی، تدوين: فريد دغاغله، صدابردار: هادی ساعد محکم، طراح صحنه، لباس و گریم: حميد نورآبادی، عكاس: جواد شیدا، تصويربردار پشت صحنه: حجت کایدخورده، دستيار تصويربردار: وریا گلزاریان و جمیل نصیری، منشی صحنه: فاطمه سياح­‌طرفی، امور تدارکات: منصور رضایی و میلاد صالح وند، مدیر توليد: حسين عليزاده، بازيگران: علیرضا خداداد و عظیم سبزقبا و تهیه کننده: بهزاد کهزاد (تهیه شده در سیمای مرکز خوزستان).

گفتنی است که فیلم‌نامه این فیلم پیش از این جایزه بهترین فیلم‌نامه سومین جشنواره فیلم و فیلم‌نامه‌نویسی بسیج خوزستان، جایزه و لوح تقدیر بهترین فیلم‌نامه سومین جشنواره ملی بسیج تهران و همچنین جایزه و لوح تقدیر بهترین فیلم‌نامه چهارمین جشنواره ملی فیلم کوتاه حسنات اصفهان را دریافت کرده است.

اعضای هیات انتخاب دهمین جشنواره ملی فیلم کوتاه و مستند رضوی را پریوش نظریه، مرجان اشرفی‌زاده، حسن روشن‌بخش، سیدجلال دهقانی‌اشکذری و روزبه رایگا تشکیل داده‌اند.

دهمین جشنواره ملی فیلم کوتاه و مستند رضوی از 25 تا 28 مرداد 1394در یزد برگزار می شود.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار